anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Buna cine imi poate da mai multe detalii despre dr asistent universitar cadar ramona dorotea e de la facultatea de medicina CAROL DAVILA si stiu ca e medic de familie ata cine stie mai mult cum preda daca e bun profesor si daca merita sa faci facultatea carol davila si daca merita sa mergi la cursurile dr cadar si sa inveti dau funda p.s vreau multe detalii as vrea sa merg la facultatea asta ce ziceti

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
| Azµre a răspuns:

Slabe șanse să prinzi acest profesor happy nu e singurul sunt zeci de profesori, și zeci de grupe la medicină. Așa că slabe șanse să îți pice. În schimb dacă ai noroc faci anatomia cu Ciomu laughing și vorbesc serios!

| teiube a răspuns (pentru Azµre):

Adică ce vrei sa zici ca nu e un profesor bun sau ce ca nu înțeleg vreau detalii dau funda

| Azµre a răspuns (pentru teiube):

Vreau să zic că sunt șanse de 10-15 % să pici în grupa profesorului respectiv. La asta mă refeream happy