anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Credeti ca e mult 60 kg la 167, 7 cm? Sau credeti ca ar fi ideal ceva mai putin? Obisnuiam sa am 50, dar am problema binge eating-ului, iar atunci cand incep sa mananc, nu ma mai pot opri. E un cerc vicios. Mai ales ca m-am ingrasat rapid, intr-o saptamana si stiu sigur ca nu sunt cauze medicale. Voi cum ati aborda situatia in locul meu? Ceva sfaturi, daca nu fac ceva o sa ma ingras tot mai rau. Si in locul meu cam cat ati slabi? Si cum v-ati invata sa aveti o relatie normala cu mancarea? Multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
| Sn4k3 a răspuns:

N-ai oglinda/ochi laughing? Sfat: pur si simplu te abtii si cauti alimente/mancaruri cu putine calorii.

| RKBlue a răspuns:

O vizita la un medic specializat ar fi una din cele mai bune idei.
Incearca sa ti cont de toate caloriile consumate, sa le ti la un nivel "normal"(sunt mai multe calculatoare online care iti spun nr de calorii in functie de sex, varsta, inaltime, greutate, etc)
Incearca sa faci cat mai mult sport.Nu te extenua, insa.Incepe cu plimbari de 1 km dimineata si seara, apoi treci la alergat, niste exercitii, si in fiecare z adaugi un numar(de exemplu azi faci 30 de genuflexiuni dimineata, maine 40, poimaine 50 si tot asa)
Cauta pe Youtube, sigur vei gasi diferite exercitii si cum sa le executi corect.
Bea apa dimineata, 2 pahare(aproximativ 400 de ml).
Inainte de masa, alte 2 pahare.
Odata la 2 ore, macar cateva guri de apa.
Dormi cel putin 8 ore pe zi, si evita somnul de dupa amiaza(decat daca programul tau te forteaza)
aeavita mancatul dupa ora 6, cu orice pret(adica nu orice pret, dar daca ti-e foame, bea apa)