anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Credeti ca e mult 60 kg la 167, 7 cm? Sau credeti ca ar fi ideal ceva mai putin? Obisnuiam sa am 50, dar am problema binge eating-ului, iar atunci cand incep sa mananc, nu ma mai pot opri. E un cerc vicios. Mai ales ca m-am ingrasat rapid, intr-o saptamana si stiu sigur ca nu sunt cauze medicale. Voi cum ati aborda situatia in locul meu? Ceva sfaturi, daca nu fac ceva o sa ma ingras tot mai rau. Si in locul meu cam cat ati slabi? Si cum v-ati invata sa aveti o relatie normala cu mancarea? Multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
| Sn4k3 a răspuns:

N-ai oglinda/ochi laughing? Sfat: pur si simplu te abtii si cauti alimente/mancaruri cu putine calorii.

| RKBlue a răspuns:

O vizita la un medic specializat ar fi una din cele mai bune idei.
Incearca sa ti cont de toate caloriile consumate, sa le ti la un nivel "normal"(sunt mai multe calculatoare online care iti spun nr de calorii in functie de sex, varsta, inaltime, greutate, etc)
Incearca sa faci cat mai mult sport.Nu te extenua, insa.Incepe cu plimbari de 1 km dimineata si seara, apoi treci la alergat, niste exercitii, si in fiecare z adaugi un numar(de exemplu azi faci 30 de genuflexiuni dimineata, maine 40, poimaine 50 si tot asa)
Cauta pe Youtube, sigur vei gasi diferite exercitii si cum sa le executi corect.
Bea apa dimineata, 2 pahare(aproximativ 400 de ml).
Inainte de masa, alte 2 pahare.
Odata la 2 ore, macar cateva guri de apa.
Dormi cel putin 8 ore pe zi, si evita somnul de dupa amiaza(decat daca programul tau te forteaza)
aeavita mancatul dupa ora 6, cu orice pret(adica nu orice pret, dar daca ti-e foame, bea apa)
Practic, sfaturi normale pentru o viata sanatoasa.Lipsa somnului sau a apei pot crea o senzatie de foame mai puternica decat cea existenta.
Mult succes, si nu uita ca cel mai bine e sa vorbesti si cu un doctor.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

E Ok, dar vreo -5kg ar fi mai indicat. La o fata e bine sa aiba -10kg la raportul inaltime/greutate

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Cuvintele dor, stiai? Ti-ai instalat TPU ca sa ajuti oamenii sau ca sa-ti descarci frustrarile pe ei? Daca intrebarea mea ti se pare atat de prosteasca sau amuzanta, puteai sa-ti ti parerea pentru tine, nu castigi nimic daca esti rau cu altii. Sau probabil in familia ta, cand ai avut probleme, ceilalti te-au umilit, iar acum cauti pe cineva pe care sa-l umilesti la randul tau. Putin respect pentru persoane pe care nu le cunosti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

,,Ce tie nu-ti place altuia nu ii face" asta ai scris tu mai sus. Atunci de l-ai sustinut pe cel care a comentat in a ma jigni pe mine? Ti se pare atat de amuzanta o problema de genul? Macar ai avut o problema la viata ta? Daca da, ti-a pkacut cand altii te-au jignit? Repet ce ai zis: CE TIE NU-TI PLACE ALTUIA NU-I PLACE. Si pun pariu ca nu ti-ar placea sa fii umilit pentru o problema pe care o au si altii. Putin respect fata de persoanele pe care nu le cunosti.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Te rog sa-mi spui cu ce te-am jignit sau nu te-au respectat eu pe tine, te rog. Citeaza-mi o fraza de A MEA, care a fost jignitoare pentru tine. Oricum n-o sa gasesti pentru ca eu stiu cum sa respect oamenii si stiu ca cuvintele dor. I-am raspuns si lui, dar dupa cum a vorbit, pare un bombardier/misogin, o cauza pierduta. Speram ca cu tine pot avea o conversatie rationala, chiar daca se pare ca-l susti...

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Serios, ai de gand sa susti un asa comentariu? Ce e asa amuzant intr-o problema de genu? Stiai ca cuvintele dor? Sau tie nu ti s-a zis niciodata vreo vorba care sa te doara? Sau ti s-a zis si cauti ocazia sa raspandesti mai departe frustrarea? Daca intrebarea ti se pare atat de amuzanta, da scroll, nu trebuie sa-ti bati joc de nimeni. Unde ti-e respectul fata de persoanele pe care nici macar nu le cunosti?

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Si ceva sfaturi mai serioase, care sa nu ma ia in batjocura? Sau ti se pare atat de amuzant si nu te poti abtine? happy

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

,,Ce tie nu-ti place altuia nu-i face" raspunsul tau e eronat pentru ca tu te contrazici singur. Cum poti sa zici fraza asta, dupa ce tocmai m-ai facut vaca? Sau tie ti-ar placea sa ti se zica vaca? Nu imi raspunzi pentru ca sti am dreptate si n-ai nicium argument impotriva mea. O spun sincer: ar trebui sa-ti fie rusine cu felul in care denigrezi persoane pe care nici nu le cunosti. Nu asa te porti intr-o societate.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

,,Ce tie nu-ti place altuia nu-i face"

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

E clar ca ai un coeficient de eficienta extrem de mic, daca nu asta imi zici dupa ce ti-am zis niste argumente logice si respectuoase. Nu ti uita replica: ce tie nu-ti place altuia nu-i face. E valabila si pentru altii, nu doar pentru tine.

| AlexElektro1987 a răspuns:

Nu este o greutate la care sa iti faci probleme dar ai grija sa nu mai adaugi kg la aceasta greutate pentru ca nu este benefic pentru sanatate.
Incepe o viata sanatoasa, fa sport, mentine-ti zilnic un anumit numar de kcalorii ( in jur de 1500 pe zi ) si nici nu o sa te ingrasi, daca faci sport o sa arati si mai bine si daca iti controlezi si cate kcalorii consumi pe zi, o sa si slabesti.
Iar asta cu " Mananc si nu ma mai pot opri", trebuie sa vina de la tine o schimbare, sa inveti sa te controlezi si cand iti vine sa te duci la frigider sa iti iei ceva de mancare sau iti vine sa mananci foarte mult la masa, trebuie sa te controlezi si daca vezi ca nu te controlezi, trebuie sa vizitezi un medic, desi nu ar trebui sa ajungi in acel stadiu.

| Iuli122122 a răspuns:

Să zicem că m.am aflat in acceasi situatie. Dar 60kg la 167.7 cm e mai mult decat ideal. Ca idee, viata perfectă pentru. mine este să mananci atat cat stii ca consumi. Intr-o saptamana scrie tot ce mananci si stii ca vei manca si in celelalte. Vezi cate calorii are. Vezi cate calorii mananci pe zile, si incearca ori sa ajungi cu mai putine calorii mancate si mai multe arse. Astfel slabesti cum vrei tu, sau te mentii cum vrei tu. Cand mananci sa zicem cartofi prajite, le mananci, nu zici nu, dar cu convingerea ca, daca ele au spre ex x calorii tu sa dai x calorii. Astfel pofta e satisfacuta si nici nu se pune pe tine.
Pe langa asta, viata perfecta prin sport la mine semnifica, putini muschiuleti sa nu murim prosti, adica nu sa fii schilod la mani si cat roata de tractor la solduri, si un corp cat mai normal.
In final, tot asa, viata perfecta e asa cum o vreau eu, nu cum o vor altii.

| LILILLIIlIlIPIlLsiahayGu4d837hsuxh1lUbILHIBLlBiHIi a răspuns:

Pune-ti botnita la gura si desfiinteaza frigiderul