anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

daca stie cineva un tratament naturist pentru hirsutism, va rog ajutati-ma... multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| retrogrobian a răspuns:

Nu sunt medic, dar am o prietena care s-a confruntat cu problema asta. Hirsutismul este, in primul rand, o problema de natura hormonala si un remediu ar fi un reglator hormonal. In cazul prietenei mele, solutia au fost anticonceptionalele. Nu am cum sa iti recomand ce anticonceptionale sa iei si te sfatuiesc sa nu iei in considerare alta recomandare decat a endocrinologului sau ginecologului.
Multa bafta! Si ai rabdare, se va rezolva!

2 răspunsuri:
| Kittynika a răspuns:

Tratamentul dereglărilor hormonale la femei. Se foloseşte o combinaţie "magică" din sucuri proaspete, obţinute din plante: Ţelina (Apium graveolens) - 20 ml (sucul se obţine din frunze proaspete); Mărar (Anethum graveolens) - 20 ml (sucul se obţine din tulpini şi eventual inflorescenţe proaspete); Rostopasca (Chelidonium majus) - 2 ml (sucul se obţine din tije proaspete); Creţişoara (Alchemilla vulgaris) - 10 ml (sucul se obţine din tulpini proaspete, culese dimineaţa pe rouă).