anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

daca stie cineva un tratament naturist pentru hirsutism, va rog ajutati-ma... multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| retrogrobian a răspuns:

Nu sunt medic, dar am o prietena care s-a confruntat cu problema asta. Hirsutismul este, in primul rand, o problema de natura hormonala si un remediu ar fi un reglator hormonal. In cazul prietenei mele, solutia au fost anticonceptionalele. Nu am cum sa iti recomand ce anticonceptionale sa iei si te sfatuiesc sa nu iei in considerare alta recomandare decat a endocrinologului sau ginecologului.
Multa bafta! Si ai rabdare, se va rezolva!

2 răspunsuri:
| Kittynika a răspuns:

Tratamentul dereglărilor hormonale la femei. Se foloseşte o combinaţie "magică" din sucuri proaspete, obţinute din plante: Ţelina (Apium graveolens) - 20 ml (sucul se obţine din frunze proaspete); Mărar (Anethum graveolens) - 20 ml (sucul se obţine din tulpini şi eventual inflorescenţe proaspete); Rostopasca (Chelidonium majus) - 2 ml (sucul se obţine din tije proaspete); Creţişoara (Alchemilla vulgaris) - 10 ml (sucul se obţine din tulpini proaspete, culese dimineaţa pe rouă).
Tratamentul se face în două reprize: jumătate din cantitate se bea dimineaţa, pe stomacul gol, şi jumătate se bea seara, tot pe stomacul gol (în acest scop, ultima masă se va lua cel târziu la ora 19.00). O cură durează 21 de zile. Sucul se ţine la frigider, maximum 24 de ore. Pe parcursul curei şi după aceea nu se consumă: tutun, alcool, carne şi preparate din carne, alimente conservate, colorate artificial. Cura va fi începută cu 48 de ore înainte de apariţia pe cer a Lunii Pline. Sucul de Rostopască se obţine prin zdrobirea şi stoarcerea tijelor. Sucurile de Creţişoară, Ţelină şi Mărar se obţin cu ajutorul mixerului - plantele proaspete sunt zdrobite cu elicea mixerului şi apoi sunt stoarse şi filtrate prin tifon (pentru o extracţie mai facilă se poate adăuga puţină apă, dar atunci cantităţile de plante se dublează).
Este o reţetă cu virtuţi miraculoase în tratamentul hirsutismului, al amenoreei şi dismenoreei, al tulburărilor în dezvoltarea caracterelor feminine, al bolilor de piele. Este indicată în dezordini legate de activitatea gonadelor şi a corticosuprarenalelor.


"Trei ani m-am chinuit cu tratament alopat (anticonceptionale), dar am renuntat, deoarece nu se vedea nici un efect. Nu m-am impacat insa cu ideea ca voi arata ca o maimuta tot restul vietii si am incercat diverse tratamente naturiste publicate in revista „Formula AS". Dumnezeu m-a ajutat si am fost vindecata cu urmatorul tratament: Intern: amestec de pulberi de naprasnic, cretisoara, zmeur, marar - 2 lingurite din fiecare planta, de 3 ori pe zi, administrate sublingual si apoi inghitite cu putina apa plata. In plus, cate 1 lingurita, tot de 3 ori pe zi, din amestec de branca-ursului si anason. Tinctura de plop negru (cate 15 picaturi, de 3 ori pe zi), tinctura de propolis 30% - 20 de picaturi pe zi, precum si miere de albine. Cura cu sucuri (din nr. 633 al revistei) m-a ajutat foarte mult (200 ml morcov, 100 ml telina, 50 ml ceapa - se beau pe parcursul unei zile, cu mici pauze). Apa - 2 l pe zi, fara carne (doar peste), germeni de cereale, interzis tutunul, iar hrana cat mai naturala. Efectul? Parul nedorit cade singur! Pe fata mai exista cateva fire de par, care sper ca o sa cada si ele, chisturile s-au eliminat, iar psihic s-a produs o schimbare majora: incredere in mine, multumire si zambet pe fata. Desi cred ca m-am vindecat, voi mai urma 6-9 luni tratamentul, pentru a fi sigura de rezultate. Daca am reusit eu, sigur va reusi oricine are nevoie de remedii pentru problemele hormonale mentionate."

| mioara_1431 a răspuns:

Incearca medicamentele de la CALIVITA INTERNATIONAL

Întrebări similare