|

Buna! De cateva zile aveam o scurgere vaginala apoasa si abundenta, am zis ca am vreo ciuperca sau infectie fungica si am zis sa nu stau asa mai ales ca cu o luna inainte mi-a iesit o candida usoara la un Papanicolau de rutina.Mi s-au prescris ovule 7 zile.

Acum am folosit 4 seri la rand comprimate vaginale Clotrimazol 100mg Zentiva, iar la o zi de la incetarea lor am vazut pe lenjerie o pata mica rozalie.Este asta o posibila reactie adversa? Pe prospect zice ca daca am sangerare vaginala sa am prezint de urgenta la medic. E Ceva grav? La Papanicolau si ecografia transvaginala nu mi-a iesit ca am nici o problema grava(cancer, displazii, tumori etc)

2 Raportează Evaluează
Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Du-te la medic. Sângerările vaginale în afara menstruației este ceva cu care nu te joci.

1 răspuns:
| a răspuns:

Pentru o mica pata roz nu e cazul sa o iei razna acum. Daca se intampla sa iti curga sange mergi la medic.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează