| anonim_8127 a întrebat:

imi puteti spune si mie cate cabinete ginecologice sunt in dragasani si sa-mi dati si adresa? va rog mult, vreau sa-mi fac un control ginecologic, am anexita, va multumesc

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut ANNE mari! foloseste pagini aurii http://www.paginiaurii.ro

mai precis http://www.paginiaurii.ro/cauta/dragasani/ginecolog. html; jsessionid=3036AB0906E993CAF27798347F8E3B71
sunt 5 medici ai adrese si telefoanele lor dar trebuie sa te uiti pe paginile aurii ca sa vezi numerele de telefon!
FLOREA R. ION
STR. BAGDAZAR nr. 2 DRĂGĂŞANI
Telefon

Domeniu: MEDICINĂ - GINECOLOGIE


* Detaliile companiei



MAHMOUD ALI-AHMAD-MAHMOUD
STR. BAGDAZAR nr. 2 DRĂGĂŞANI
Telefon

Domeniu: MEDICINĂ - GINECOLOGIE


* Detaliile companiei



FLOREA I. MARIA
STR. VLADIMIRESCU TUDOR nr. 406 DRĂGĂŞANI
Telefon

Domeniu: MEDICINĂ - GINECOLOGIE


* Detaliile companiei



BORIS KRASTEV
STR. BAGDAZAR nr. 2 DRĂGĂŞANI
Telefon

Domeniu: MEDICINĂ - GINECOLOGIE


* Detaliile companiei



AMZA M. TEODOR
STR. BAGDAZAR nr. 2 DRĂGĂŞANI
Telefon

Domeniu: MEDICINĂ - GINECOLOGIE

6 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Credeam ca faci o statistica de vrei sa stii cate sunt...

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

La cel care e este cel mai aproape de tine :-) eu nu-i cunosc dar cand ajungi la cabinet iti vei forma singura o parere : prima impresie, curatenia in special, etc oricum o anexita nu presupune o operatie :-) bafta

| anonim_8127 explică:

Mersi mult

| anonim_8127 explică:

La cine ma sfatuiesti sa merg?

| anonim_8127 explică:

Mersi, imi e frica, trebuie sa merg. inca odata mersi mult pup