| Cami2003 a întrebat:

Buna!
Mi-am depus cererea la Casa de Asigurări de Sănătate pentru eliberarea cardului de sănătate și, deși am depus documentele respective a doua oară, tot nu am primit cardul de sănătate. Mi se spune sa aștept, dar am 20 de ani și tot nu am primit absolut nimic. Eu sunt studenta. Întrebarea mea este: daca am nevoie de intervenții medicale, pot beneficia de acestea gratis, in baza adeverinței de student sau in baza legitimației și a carnetului de student?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Nu il primesti acasa, mergi la casa de asigurari si roaga i sa ti l dea.

| Cami2003 explică (pentru CristiDinBucuresti):

Buna!
Problema e că am verificat pe site și nici măcar nu a fost emis cardul se sănătate, deși eu am depus documentele necesare de doua ori, o dată după ce m-am înscris la facultate. Am o colega de facultate care este învățătoare de aproape un an și nici măcar ea nu a primit cardul.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu. Ai nevoie de CASS.

| SuNaM a răspuns:

Salut. Verifica pe site ul de il pun aici, daca cardul a fost emis macar. Eu am 23, si abia la 22 l-am primit. Daca a fost emis, imediat ti-l trimit ei prin posta acasa. Dar daca nu il primesti, nu este emis. In caz de probleme urgente, esti asigurata prin adeverinta de student.

http://cas.cnas.ro/page/verificare-asigurat.html

| Cami2003 explică (pentru SuNaM):

Mulțumesc!
Am o adeverință și am și carnetul și legitimația.

| healerdx7 a răspuns:

20 ani...sunt unii care il primesc la 25 de ani. Dureaza ani de zile sa il primesti.