| 9PM a întrebat:

Buna seara dragilor
Care dintre voi v-ați confruntat cu hemoroizi? Sau mai exact hemoroid trombozat? Cred că trec prin așa ceva,nu prea înțeleg de la ce o apărut precis deși am citit putin despre subiect. Durerea e îngrozitoare,nu mă pot nici ridică din pat, daca o fac urlu de durere! De abia pot sa mă mișc! Ar putea fii un hemoroid trombozat? Trece de la sine? Durerile sunt violente da nu mă pot duce la urgente, mi rușine și mi-ar fi greu la ce dureri am.
Am citit ce as putea folosi! Ce știți că ar ajuta înafara de ce vedem pe Google? Ar putea de la stres să apară?
La urgente nu se plătește nu? Eu nu sunt asigurat medical și în momentul de față nu am nici bani!
Ar ajuta mai mult supozitoare decât creme?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| gabicoo a răspuns:

Dacă este trombozat nu este bine. Mergi la urgențe, la UPU, la spital - nu contează că nu ești asigurat.
De ajutat știu că ajută supozitoarele Procto-Glyvenol în combinație cu crema tot de la Procto-Glyvenol. Dar cel mai bine este să lași rușinea la o parte și să mergi la un medic. Din ce scrii tu aici nu este deloc OK și nu trece de la sine. Ar mai trebui să iei și niște Gynkor Fort (cred că așa se cheamă) pentru îmbunătățirea circulației periferice.

| 9PM explică (pentru gabicoo):