| Acl a întrebat:


Am inceput de ceva vreme sa am dureri de scurta durata in zona inimii si as dori sa stiu daca este un spital de urgente in Iasi unde pot sa merg pentru o consultatie tinand cont ca eu nu sunt asigurat medical si fara card de sanatate.

Mersi.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Dat fiind ca durerile sunt de ceva vreme, inseamna ca nu reprezinta o urgenta, deci nu ai de ce sa mergi la urgenta (nu vei fi consultat si vei incarca sistemul inutil, putand chiar sa determini moartea altui om care reprezinta o urgenta adevarata). Poti merge la policlinica, platindu-ti pur si simplu consultatia.

| Acl explică (pentru Brigaela):

Sper ca glumesti..motivul pentru care inca nu am fost la o consultatie platita e din cauza ca nu imi permit acest lucru iar prin lege consultatiile/analizele ce tin de o situatie de urgenta se pot face gratis daca respectivul nu este asigurat.

Date jos de pe tronul ala ca habar nu ai despre ce vorbesti iar daca era altul in locul meu care nu stia mai bine, murea ala ca s-a luat dupa prostiile zise de tine. Nu vorbesc despre o durere de unghie aici.

| Brigaela a răspuns (pentru Acl):

Nu est evorba de nici un tron, iti dadeam o explicatie de bun simt. O urgenta este acea afectiune care ameninta viata si a aparut foarte recent (astfel incat nu ti-a permis sa mergi la policlinica), nu o afectiune (chiar serioasa) care a debutat in urma cu mai multe zile si despre care ai avut timp sa intrebi pe internet (asta inseamna ca aveai timp sa mergi la medic pe cai obisnuite). Sigur ca daca ai o urgenta (de exemplu o durere in piept care a debutat in urma cu doua ore si creste de la minut la minut), vei primi ajutor de urgenta, dar urgenta nu este un loc in acre sa mergi epntru durerea aparuta, asa cum spui tu, de ceva vreme. Este si imoral si inrterzis. daca nu ai bani, ar trebui ca statul sa te ajute prin ajutor social (il primesc toate persoanele care nu au venit din motive obiective), iar primitorii de ajutor social sunt asigurati medical. Prin urmare, in situatia in care iei ajutor social (sau pensie de boala, sau orice alta forma de asistenta sociala), poti merge la medicul de familie pentru trimitere