| Acl a întrebat:


Am inceput de ceva vreme sa am dureri de scurta durata in zona inimii si as dori sa stiu daca este un spital de urgente in Iasi unde pot sa merg pentru o consultatie tinand cont ca eu nu sunt asigurat medical si fara card de sanatate.

Mersi.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
3 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Dat fiind ca durerile sunt de ceva vreme, inseamna ca nu reprezinta o urgenta, deci nu ai de ce sa mergi la urgenta (nu vei fi consultat si vei incarca sistemul inutil, putand chiar sa determini moartea altui om care reprezinta o urgenta adevarata). Poti merge la policlinica, platindu-ti pur si simplu consultatia.

| Acl explică (pentru Brigaela):

Sper ca glumesti..motivul pentru care inca nu am fost la o consultatie platita e din cauza ca nu imi permit acest lucru iar prin lege consultatiile/analizele ce tin de o situatie de urgenta se pot face gratis daca respectivul nu este asigurat.

Date jos de pe tronul ala ca habar nu ai despre ce vorbesti iar daca era altul in locul meu care nu stia mai bine, murea ala ca s-a luat dupa prostiile zise de tine. Nu vorbesc despre o durere de unghie aici.

| Brigaela a răspuns (pentru Acl):