anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bună seara TPU,
Mă numesc Alexandra și sunt elevă în clasa XII-a la unul dintre cele mai bune Colegii din Județul meu.Eu stau în bancă cu cea mai bună prietenă a mea (suntem prietene din clasa a II-a) pe nume Ioana care este pasionată de pictură și cântă la nai. Dar din păcate ea în clasa a X în urma unui accident de mașină ea suferă de parapareză spastică și o aduc părinții în brațe la scoală iar de atunci ea a devenit extrem de emotivă. Are momente în care intră in depresii și se simte inutilă Eu sunt Președintele Consiliului Elevilor din cadrul unitătii în care studiez și ea este prim-vicepresedinte (desemnată mine în calitate de președinte împreună cu conducerea școlii) Iar înaintea oricărei activităti în cadrul căreia trebuie să țină un discurs în calitate de vicepreședinte plânge,tremură și se autosubestimează.Țin să menționez că noi în școala generală nu am fost colege de clasă ci de școală, iar ea era șefa clasei ei iar eu eram șefa clasei mele și amândouă am fost premiante și în școala generală și în liceu (inclusiv în clasa XI-a) Poate avea aceste stări și din cauza comportamentului colegilor care fac glume pe seama problemei ei de sănătate? Nu știu cum aș putea să o ajut să îsi dea seama de adevărata sa valoare? Cum aș putea să ajut să nu mai treacă prin aceste stari? Cum trebuie să vorbesc cu ea să o liniștesc? Vă mulțumesc anticipat.
Am o rugaminte sa nu faceti glume proaste.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| alexbera02 a răspuns:

Sa ii spui ca nu e degeaba sefa clasei, ca esti alaturi de ea, fa-o sa se simta ca si cum ar fi(i) un om normal.