| Cami2003 a întrebat:

Buna!
Tocmai ce am observat că îmi erupe un moral de minte, se vede numai un colțișor, in rest e sub gingie. Ceea ce mă îngrijorează este faptul că eu nu am suficient spatiu pe maxilarul inferior pentru inca un molar și as vrea sa merg la o clinica dentara sau la un medic din București, pentru că aici sunt studenta, ca sa o examineze și să îmi spună dacă necesită extracție înainte să apară alte complicații și, de asemenea, sa vad care este stadiul celorlalți molari de minte. Nu mă deranjează, nu mă doare momentan, doar că îmi fac griji. Eu nu cunosc niciun medic aici. Mi-ați putea recomanda un medic stomatolog bun? Am auzit păreri despre Dentistry Hub, că lucrează curat și fără prea mult disconfort pentru pacient. Am oroare fata de dentiști, de când eram mică și aveam carii, când mergeam sa le tratez, nu îmi făceau anestezie, nu știu de ce și am tot schimbat dentiștii de-a lungul anilor. Odată, țin minte că am fugit de pe scaun când mi-a plombat un dinte de lapte fara anestezie. Îmi fac griji pentru pentru molari, deoarece verișoară mea a avut o intervenție chirurgicală destul de grea că sa ii îndepărteze, erau incluși și îi împingeau in dinții vecini, puneau presiune pe ceilalți dinți și medicul a trebuit să îi "sape" in os că să ajungă să scoată molarul complet. De asemenea, eu nu prea am timp, am uns program dubios de încărcat la facultate, anumiți profesori chiar cer prezenta maxima doar pentru că noi să putem intra in examen.
Va mulțumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| Violleta2022 a răspuns:

In situatia ta da, este recomandata extractia, care se poate face la orice stomatologie.