anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

am o problema care ma cam ingrijoreaza de la un timp... din iarna imi trozneste maxilarul in continuu, de cand am deschis odata gura si mi s-a blocat, de atunci trosneste in continuu, nu ma doare si nu se blocheaza, dar este enervant... ce credeti ca ar putea fi? Imi e frica sa nu fie ceva grav si sa ajung la interventie chirurgicalacrying

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| alessia5158 a răspuns:

Nu sunt medic stomatolog, dar este clar ca articulatia temporo- mandibulara are probleme(poate ligamentele care tin articulatia ).Un consult la o clinica de chirurgie maxilo-faciala ti-ar fi de folos. Numai bine!

| thegatekeeper a răspuns:

Nu cred ca ai de ce sa-ti faci probleme. Si mie mise intampla asta de cativa ani, fara sa fi fost dislocat inainte. Oricum, nu e nimic grav. Daca vrei sa te asiguri, poti face o vizita la medic, dar nu cred ca are rost.

| fuzzer a răspuns:

Nu te juca cu astfel de probleme, consulta un medic, cat poti de repede.Si nu forta maxilarul.

| Roxin a răspuns:

In orice problema e recomadata vizita la medic.Ce ai tu nu pare grav, dar pentru orice eventualitate e bine sa mergi la medic.Nu e cazul de interventie chirurgicala.Eu am ceva asemanator la mana stanga, trosneste dar nu ma doare.Sunt reactii normale ale corpului.Asa ca, linisteste-te si mergi la un simplu control.O zi buna! happy

| WeAreLegion a răspuns:

Si eu am problema asta de ceva timp dar nu cred ca e ceva grav, nu am fost pana acum la medic sa vad ce e!