| LaurrAlex17 a întrebat:

credeti ca se poate sa imi micsorez tot nasul? Am 17 ani si sunt nemultumit de nasul meu, e prea mare, mai ales in zona ochilor... Si stiti cam cat ar costa o astfel de interventie? As fi foarte bucuros daca as primi cateva raspunsuri, multumesc mult!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
| oprescudorin11 a răspuns:

Ca o parere! Femeilor le place nasul mare si noduros. Inseamna vitalitate! Eu nu as face nici o interventie.Nici macar in cazul in care nu vezi de el, ceea ce nu cred! De costat, costa cam 20000 Euro, dar nu se merita! Creste in timp la fel. Apoi mai ai complicatii. Nu cred ca asta vrei. Ma rog, nu sunt medic, mediciior sa te incurajeze, doar ca-si umfla buzunarul. Oricum, mai cere pareri si de la unii care au facut o astfel de interventie (cu o vechime de cel putin 5 ani).

Răspuns utilizator avertizat
| HelpingHands a răspuns:

Cu timpul o sa-ti treaca obsesia asta. E doar o chestie adolescentina. Am un var care si-a facut o astfel de operatie si, stand de vorba cu o fata mai mica decat el spunea: "bai ce frumos era varu-tau, dar de cand si-a taiat nasu' nu-mi mai place de el" (si fata aia era frumoasa de pica). Nici eu n-am nasul prea mic, si prietena mea imi spune ca-i place de mine tocmai de asta, ca, oricum ea are nasul prea carn (si iarasi prietena mea e o fata dupa care intorc baietii capul). Decat sa te cioparteasca cineva, mai bine astepti persoana potrivita in viata ta, care sa te aprecieze tocmai pentru ceea ce esti.

Bafta!

| LaurrAlex17 explică (pentru HelpingHands):