| Florennce a întrebat:

De miercuri seara am gripa. De fapt sunt racita de o luna dar am refuzat sa merg la spital deoarece sunt satula de medicamente ( sunt mai sensibila chiar daca nu par deloooc! cand m-am nascut am avut 900 de g la 6 luni jumatate, si acum am 60 :O:O, mai ales ca in nici nu m-am pastrat, am stat in capul gol, dezbracata, etc. am 14 ani.Am si sinuzitaoh go on).

am avut febra 40, delirari, frisoane, mi s-au spart amigdalitele. Am fost la farmacist deoarece doctora n-a putut venii, si mi-a dat el tot ce aveam nevoie happy. Acum am niste intrebari :
1.Am luat deja 4 nurofene ieri si astazi unul de dimineata, dar dupa ce se termina efectul ma ia iarasi, si deja ma doare stomacul fiindca am si antibiotic, deci as putea sa mai iau? Macar pentru deseara ca sa nu patesc ceva in somn. Sau as putea sa iau un paracetamol? Am si biotics, sa-l folosesc?

2. Ce sa fac pentru ca sunt singura in camera?, fiindca m-au sechestrat ai mei ca sa nu se imbonlaveasca, mai ales mama care e insarcinata.oh go on
Iar daca stau singura, ori ma plictisesc ori incep sa plang pentru ca ma simt vinovata, si spun ca nu sunt buna de nimic de cat sa ma imbonlavesc. si etcstraight face
Va rog sa ma ajutati si sa nu ma iroznizatihappyMultumesckiss

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
1 răspuns:
| ki21lu a răspuns: