| Visatoarea a întrebat:

De 2 zile sunt bolnava am frisoane uneori...nu pot sa tusesc.si ma doare gatul foarte rau, si urechile! am fost racita acum o luna dar nu m-am tratat cum se cuvine! si raceala a revenit. sunt prea sensibila. In fine azi mi-am luat paracetamol si fervex.


Cateva tratamente naturale, sfaturi etc? pentru ca nu sunt adepta medicamentelor!


Ms sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| tyana a răspuns:

La mine a functionat foarte bine nurofenul raceala si gripa iar pentru gat tantumul verde sau decaseptul.Am luat si vitamine in perioada aceea, vitamax sau supradyn, ambele sunt foarte bune. Dar ce mi-a ajutat foarte mult au fost baile fierbinti cu multa sare(doar daca nu ai febra sa faci acest lucru) si ceaiurile fierbinti cu miere si lamaie.Totusi ti-as mai recomanda ceva, Imunogrip, e un remediu naturist care iti intareste sistemul imunitar si te ajuta sa lupti mai bine cu boala.Se ia 3 luni la rand cate 10 zile pe luna.
Mananca multe fructe si supa de pui care este foarte buna in asemenea stari.Multa sanatate iti doresc!

| Maria_1984 a răspuns: