| Visatoarea a întrebat:

De 2 zile sunt bolnava am frisoane uneori...nu pot sa tusesc.si ma doare gatul foarte rau, si urechile! am fost racita acum o luna dar nu m-am tratat cum se cuvine! si raceala a revenit. sunt prea sensibila. In fine azi mi-am luat paracetamol si fervex.


Cateva tratamente naturale, sfaturi etc? pentru ca nu sunt adepta medicamentelor!


Ms sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| tyana a răspuns:

La mine a functionat foarte bine nurofenul raceala si gripa iar pentru gat tantumul verde sau decaseptul.Am luat si vitamine in perioada aceea, vitamax sau supradyn, ambele sunt foarte bune. Dar ce mi-a ajutat foarte mult au fost baile fierbinti cu multa sare(doar daca nu ai febra sa faci acest lucru) si ceaiurile fierbinti cu miere si lamaie.Totusi ti-as mai recomanda ceva, Imunogrip, e un remediu naturist care iti intareste sistemul imunitar si te ajuta sa lupti mai bine cu boala.Se ia 3 luni la rand cate 10 zile pe luna.
Mananca multe fructe si supa de pui care este foarte buna in asemenea stari.Multa sanatate iti doresc!

| Maria_1984 a răspuns:

Si eu sunt la fel de racita sau cel putin asa cred! Iti recomand dropsuri pentru gat Neo-Angin! Dau rezultate inca de dupa prima pastila! Daca o iei noaptea, inainte sa dormi, diminata vezi rezultatul! Asa, daca o iei in timpul zile sau dimineata, nu stiu daca observi schimbarea! In fine, in afara de pastilele de gat iti recomand Coldrex(pliculete) pentru febra, gripa si raceala! Daca esti puternic racit te sfatuiesc sa incerci si cu leacuri babesti care ajuta foarte mult! Mananca supa fierbinte sau ceai cu miere si lamaie! De asemenea, pentru gat iti poti face un amestec de lapte fiert cu ou crud si putina miere! Inca din antichitate se stie ca oul crud este benefic pentru durerea in gat sau dregerea vocii ragusite! Poti de asemenea sa incerci mamaliga fierbinte pe care o bagi intr'o carpa sau prosop si o pui pe piept! O sa simti o mica presiune(te frige) insa la scurt timp o sa simti cum iti elibereaza repiratia! Mai stiu si de ceaiul cu ceapa! Nu stiu exact cum se face.cred ca fierbi ceapa sau ceva de genullaughing)Nu stiu cum se face dar poti intreba pe bunicii tai sau pe parinti! De asemenea pentru eliberarea sinusurilor poti incerca inhalatia cu apa fiarta si sare! Fierbi apa, adaugi sare, o versi intr'un lighean si bagi capul in lighean(NU IN APA!)aproape de apa fiarta cu sare, dupa care acoperi ligheanul si capul tau cu o patura! Faci pauze dese daca nu poti face fata! Toate functioneaza! Le'am incercat, mai putin cea cu ceaiul de ceapa! Am baut asa ceva doar odata dar nu mi s-a parut ca functioneaza!
Bafta:*!