anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

I have a big problem crying Urmeaza sa incep scoala, clasa a10a dar eu abia am trecut de clasa a9a din cauza faptului ca sunt balbaita(nu merg la scoala daca stiu ca trebuie sa fiu ascultata, acumulez multe absente, cand merg si ma asculta, chiar daca stiu nu raspund si uite asa ori raman corigenta, ori cu situatia neincheiata crying De a9a am trecut, de a10a nu stiu daca mai pot crying E prea mult pentru mine.Am incercat o multime de chestii, tot felul de exercitii insa nu s-a schimbat nimic.Sunt asa din copilarie de la primele cuvinte.In generala a fost altfel, colegii stiau cum sunt si profesorii la fel insa acum...colegii sunt mai mari si mai prosti, n-au ce face decat sa rada de mine.Bine,pe ei ii inteleg dar profesorii sad fac si ei acelasi lucru si ma deranjeaza enorm, ma descurajeaza si imi pierd si cel mai mic gram de incredere in mine, pe care il mai am.Acum sunt la cel mai bun liceu din oras si as dori sa ma transfer la fara frecventa sau sa scap de ascultat pentru ca e o piedica pentru mine, e cel mai mare chin. Daca eu nici la magazin nu ma duc pentru ca ma balbai si ma fac de rusine, dati-va seama cum e sa merg la scoala si sa zic un comentariu intreg in fata intregii clasecrying(
La fara frecventa stiu ca nu se poate pentru ca trebuie sa am 18 ani dar poate exista vreo exceptie.eu stiu?sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| iStarry a răspuns: