anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

I have a big problem crying Urmeaza sa incep scoala, clasa a10a dar eu abia am trecut de clasa a9a din cauza faptului ca sunt balbaita(nu merg la scoala daca stiu ca trebuie sa fiu ascultata, acumulez multe absente, cand merg si ma asculta, chiar daca stiu nu raspund si uite asa ori raman corigenta, ori cu situatia neincheiata crying De a9a am trecut, de a10a nu stiu daca mai pot crying E prea mult pentru mine.Am incercat o multime de chestii, tot felul de exercitii insa nu s-a schimbat nimic.Sunt asa din copilarie de la primele cuvinte.In generala a fost altfel, colegii stiau cum sunt si profesorii la fel insa acum...colegii sunt mai mari si mai prosti, n-au ce face decat sa rada de mine.Bine,pe ei ii inteleg dar profesorii sad fac si ei acelasi lucru si ma deranjeaza enorm, ma descurajeaza si imi pierd si cel mai mic gram de incredere in mine, pe care il mai am.Acum sunt la cel mai bun liceu din oras si as dori sa ma transfer la fara frecventa sau sa scap de ascultat pentru ca e o piedica pentru mine, e cel mai mare chin. Daca eu nici la magazin nu ma duc pentru ca ma balbai si ma fac de rusine, dati-va seama cum e sa merg la scoala si sa zic un comentariu intreg in fata intregii clasecrying(
La fara frecventa stiu ca nu se poate pentru ca trebuie sa am 18 ani dar poate exista vreo exceptie.eu stiu?sad

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| iStarry a răspuns:

Probabil ai un defect din nastere. Daca ai incercat si logopedie si nu merge asta e-toti traim cu probleme toata viata.Dar trebuie sa comunici cu profesorii tai problema ta daca nu o stiu,pentru ca mie nu mi se pare normal ca un profesor sa rada de un elev cu probleme medicale(ca sa nu mai spun de colegi chatterbox)Sa stii ca nu este bine sa lipsesti de la scoala pentru ca,cum ai zis tu, dabea ai trecut clasa sadDoar n o sa stai toata viata inchisa in tine pentru ca daca n-ai scoala, nu te poti angaja la un serviciu bun si dupa aia ce o sa faci? Sfatul meu este sa vorbesti cu parintii ca acestea sa vorbeasca mai departe cu diriginta.
baftaaa! big grin

3 răspunsuri:
| Nymphetamine a răspuns:

Uite,nu ii mai baga in seama.Tu trebuie sa ai curaj si incredere in tine indiferent ce zic acei dobitoci.Cum cei din generala ti-au inteles problema, la fel si astia o sa inteleaga... nu cred ca merita sa-ti distrugi scoala(cariera), visele pentru niste imbecili.Si eu am in liceu o fata ca tine.E mereu cu zambetul pe buze, nici nu mi-am imaginat ca e asa si uite... lumea o intelege, are rabdare cu ea si ia note bune. Lasa aia cu fara frecventa ca nu e de tine.

| UbexFlo a răspuns:

Maf16, inteleg ca daca rad colegii...asa is ei.dar si profesorii? deja e deplasata treaba rau de tot x-(

| maf16 a răspuns:

Auch. Chiar ai o roblema aici. Pai daca as fi in locul tau nu mi-ar pasa de ce spune lumea. Lasa-i sa rada. Daca tu esti o fata desteapta de ce sa lasi o problema ca asta sa te impiedice. Nu le da ascultare pentru ca lumea este rea. Eu zic sa ramai la acelasi liceu si sa nu le dai ascultare celorlalti... sper ca te-am ajutat cat de catpuppy dog eyes