| 2Pac3Furious a întrebat:

Am si eu o intrebare. Daca m-am programat la medic, la privat si nu ma pot prezenta, voi fi bagat pe o lista neagra si nu ma mai pot programa din nou niciodata? Sau nu are absolut nicio problema si ma pot programa la fel de usor ca inainte in alta zi?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Dandinelle a răspuns:

Poti suna la receptie mai bine si sa spui ca nu te poti prezenta din varii motive si atunci va fi o mai buna intelegere. Sunt medici si cabinete care nu accepta ne-prezentarea fara motiv si pot pune oamenii pe lista neagra. Asa ca mai bine suna si spune ca doresti sa reprogramezi pentru alta data.

| Raven a răspuns:

De obicei, când te programezi la privat, ești sunat pentru confirmare și poți spune că nu mai reușești să ajungi. Sau ai putea suna să anunți că nu mai mergi, chiar dacă nu te sună ei și să te programezi pentru altă zi. Oricum nu cred că te vor băga pe lista neagră.

floresdemayo
Userul Lunii
| floresdemayo a răspuns:

Un telefon și o vorbă sinceră rezolvă tot.
Nu trebuie să specifici motivul concret, spui că nu poți ajunge din motive personale (asta, include absolut tot). Vor intelege, dar e bine să suni din timp, nu cu o oră/două inainte de programare, ori chiar in ziua programării. Dacă poți, suni inainte cu o zi. In cazuri extreme, suni si inainte cu o ora, decat sa-l lași să te aștepte.
Sunt unii medici, care vor confirmarea faptului că te vei prezenta (de obicei, la acest procedeu recurg medicii fără prea mulți pacienți), de aceea te vor contacta și te vor intreba daca vei putea ajunge.