anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Bunica mea a facut un accident vascular! a avut tensiunea 20 si nu mai putea vorbi nu mai recunostea pe nimeni, credeti ca isi va reveni?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| pinkpinkbutterfly a răspuns:

Imi pare foarte rau sa aud ca treci prin asta. Si bunica mea a fost intr-o stare aseamanatiare, avand insa alta afectiune, care in puns i-a dat o semipareza pe partea dreapta, cadrul medical care a avut grija de ea spunea ceva de genul "sa ne pregatim de inmonmantare", dar ea nu a vrut sa fie asa si si-a revenit complet.Petru ca nu sunt medic si nu iti pot da un verdict, Iti spun doar sa ai incredere bunul Dumnezeu, si in special in ea, cu rabdare si multa dragoste cred ca poate sa isi revina.Eu iti urez sa ai multa putere si tu si bunica ta, si sa fie totul bine.Multa sanatate.

5 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Depinde foarte mult de evolutia din primele 2-3 zile. Ce nu recupereaza in 2-3 zile, nu va mai recupera decat foarte putin.

| mgtow a răspuns:

Depinde de pronosticul medicilor care il vor da.

| NoChanceForUs a răspuns:

Întreab-o acum cât mai ai ocazia unde a ascuns banii strânși din pensie!

| EvangelineLovin a răspuns:

Sunt sanse jumate jumate. si bunica mea a avut un mic accident vascular si i amortise partea dreapta a fetei si e mai lasata decat stanga, dar si-a revenit.

| victorandrei a răspuns:

Pentru ca are o varsta destul de inaintata sunt sanse mai mici de recuperare, are nevoie de tratament in permanenta