anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

DE MULTE ORI DAU PESTE OAMENI CARE TAIE CARNE CRUDĂ PE UN FUND DE LEMN CU CRĂPĂTURI APOI TAIE SALATA TOT PE ACELASI FUND TOT CU ACELAȘI CUȚIT!
Si de multe ori in mod intenționat am stat să observ cum îl desinfectează si de multe ori am observat că doar îl sterg cu hartie si gata!

Mi-s-a întâmplat.o dată am mers intr-un restaurant la Bucur Obor să repar ceva si am observat cum o femeie a avut carne crudă intr-o copaie carne tocată apoi fără să spele deloc acea copaie de baie pentru copii de plastic ci doar a sters-o puțin
a pus apoi salata in copaia respectivă!

Altă dată eram la un supermarket mare si eu m-am cumpărat mușchi afumat și înaintea mea cineva își cumpărase ceva din care cursese sânge pe cântar și eu pentru că sunt si asistent medical am fost atent la lucrul acesta
si i-am spus doamenei care era la cântar
Doamnă nu vă spupărați acum sper că nu o să cântăriți tot pecântarul acela!
Si ea fără să schimbe mănușile ia o bucată de hârtie întinde sângele pe cântar adică îl uniformizează pe toată suprafața cântarului si ia bucata mare de muschi afucant și fără nici o hârtie parcă ar fi făcut-o în dinadins îl trăntește exact pe acel cântar și spune " AȘĂ CAPEȚI ANTICOPRI!?"

Apoi mă apuc eu să scriu la șefii de la supermarket-ul respectiv că nu e bine si frumos ce a făcut în data ziua minutul secunda
angajata de la cântarul x
să se uite pe înregistrările de la camere.


Sau mai merg eu așa prin România și ajung la un gril undeva prin satul de vacanță DAR LUCRUL ACESTA L-AM OBSERVAT LA MAI MULTE GRIL-uri din România :
Erau pui făcuți pe care urma să îi scoată chiar în acel moment din acel cuptor gril
si exact atunci s-a dus deasupra puilor ce urma să ii scoată din cuptor și a pus alți pui cruzi din care curgea sângele exact peste puii care urma să ii scoată din cuptor