anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

DE MULTE ORI DAU PESTE OAMENI CARE TAIE CARNE CRUDĂ PE UN FUND DE LEMN CU CRĂPĂTURI APOI TAIE SALATA TOT PE ACELASI FUND TOT CU ACELAȘI CUȚIT!
Si de multe ori in mod intenționat am stat să observ cum îl desinfectează si de multe ori am observat că doar îl sterg cu hartie si gata!

Mi-s-a întâmplat.o dată am mers intr-un restaurant la Bucur Obor să repar ceva si am observat cum o femeie a avut carne crudă intr-o copaie carne tocată apoi fără să spele deloc acea copaie de baie pentru copii de plastic ci doar a sters-o puțin
a pus apoi salata in copaia respectivă!

Altă dată eram la un supermarket mare si eu m-am cumpărat mușchi afumat și înaintea mea cineva își cumpărase ceva din care cursese sânge pe cântar și eu pentru că sunt si asistent medical am fost atent la lucrul acesta
si i-am spus doamenei care era la cântar
Doamnă nu vă spupărați acum sper că nu o să cântăriți tot pecântarul acela!
Si ea fără să schimbe mănușile ia o bucată de hârtie întinde sângele pe cântar adică îl uniformizează pe toată suprafața cântarului si ia bucata mare de muschi afucant și fără nici o hârtie parcă ar fi făcut-o în dinadins îl trăntește exact pe acel cântar și spune " AȘĂ CAPEȚI ANTICOPRI!?"

Apoi mă apuc eu să scriu la șefii de la supermarket-ul respectiv că nu e bine si frumos ce a făcut în data ziua minutul secunda
angajata de la cântarul x
să se uite pe înregistrările de la camere.


Sau mai merg eu așa prin România și ajung la un gril undeva prin satul de vacanță DAR LUCRUL ACESTA L-AM OBSERVAT LA MAI MULTE GRIL-uri din România :
Erau pui făcuți pe care urma să îi scoată chiar în acel moment din acel cuptor gril
si exact atunci s-a dus deasupra puilor ce urma să ii scoată din cuptor și a pus alți pui cruzi din care curgea sângele exact peste puii care urma să ii scoată din cuptor
si folosind exact acleasi mănuși pe care le-a folosit să pună în cuptor pui cruzi a pus mâna cu exact aceleasi ustensile si a scos pui făcuti contaminândui si pe pui făcuți cu sânge de la pui cruzi


Sau dacă tot am acestă manie să mă uit pentru că eu așa am fost învățat la socala mea de asistent medical să văd lucruri
am început să fiu atent si prin piețe la ci care fac micii
ATENȚEI ATENȚIE ATENȚEI SPUNEȚILE SI VOI CELOR CARE FAC MICI SĂ NU MAI FOLOSESCĂ ACELAȘI CLEȘTIȘOR LA MICII PE CARE II PUN CRUZI CU MICII PE CARE II IAU FĂCUȚI DE PE GRĂTAR!
ASTA O PUTEȚI OBSERVA SI VOI APROAPE PESTE TOT IN ROMÂNIA
oriunde am mers la mici oamenii respectivi ori iau carnea crudă în mână si fără să se spele dezinfecteze pe mâini de la carnea crudă pun direct mâna pe micii pe care ii iau de pe grătar
sau de multe ori exact spatula cu care intoarce micii cruzi
o foloseste la câteva secunde pentru a scoate cu ea micii făcuți!
Vă rog frumos să le spuneți si voi că dacă le spun doar eu că nu îmi convine să pună bucăti de carne care picură sângele din ele pe grătar cu acel clește pe care îl folosește și să ia micii sau ceafa făcută!

Acum mi-am adus aminte prima dată când am iesit eu la un restaurant cu o fată ce doream să devină soția mea am mers undeva in centru să nu dau nume
si acesta fata este contabilă si a mai luat cu ea inca o contabila si inca un baiat avocat eram mai multi la masa si era aproape ora închiderii
si noi dăm comandă de pulpe la ciaon
si ne aduc ăștia niste puple care erau puțin pârlite pe deasupra dar când am băgat furculița in ele la toti ne-a umplut de sânge a zburat sângele din ele pe noi! Apoi am făcut spume si au venit bodiguarzii si ne-au dat afară!
Chiar imi pare rău că m-am lăsat induplecat pentru că eu doream să sun la 112 și sa spun că mi-a fost pusă viața in pericol!

Mai mi-am adus aminte de ceva dar astea nu sunt chiar așa de grave eu umblu prin tot felul de bucătării și restaurante și câte o dată undeva pe la crângaș spun eu patronului că am găsit gândaci si soricei noaptea că ma lăsat singur acolo să repar ceva și el îmi spune că sție și tocmai din acel motiv închide acolo și se mută în altă parte.
Altă dată merg eu la Cernavodă la o cofetărie și în timp ce reparam eu ceva ies milioane de gândaci si propietarul spune că e normal dar el plătește facutră la firma de desinsecție dar degeaba.
Altă dată merg eu undeva aproape de întorsura Buzăului dincolo de Beceni localitatea se numește Lopătari și îmi aduce niste ouă crude de tot și albușul era străveziu aproape in totalitate ii spunem noi sa le mai pună o dată ni-le aduce aproape la fel il trimitem sa le mai puna la făcut să le facă tari și ni-le aduce tot cu albusul străveziu si când ii spunem să le mai pună o dată spune că noi avem de gând să ii consumăm toată butelia si ne aduce cozonac si drob să mâncăm pe motiv că nu e bucătarul acolo si doar atât ne poate da să mâncăm.

Acum mi-am adus aminte de o altă întâmplare eram la Dealu Negru și oprim că așa e tradițional acolo să mănânci ceva și cerem 4 pulpe la grătar tai eu prima pulpă pe jumate să văd dacă are SÂNGE LA MIJLOC SI MINUNE CHIAR ARE SÂNGE LA MIJLOC apoi ii cer să le mai pună pe toate incă o dată pe grătar și le mai pune vine cu ele tai următoare pulpă DIN NOU SÂNGE LA MIJLOC
ii cer să le mai pună înca o dată pe grătar dar de data acesta ii explic ca să le țină până când nu o să mai aibe sânge la mijloc si ne explică că așa e normal să aibă sânge la mijloc că dacă ar ține atât de mult toate pulpele tuturor clienților pe grătar cu siguranță ar da faliment si ne face nebuni la cap și ne propune să ne facă niște mici tăiați pe dealungul ca să nu iasa cruzi la mijloc acceptăm si la sfârșit plătim si pulpele pe care nu le-am mâncat pentru că aveau sânge la mijloc și micii care era normal să ii plătim. Si de atunci de fiecare dată când oprim la Dealul negru cerem mici despicați in două pe dealungul să fie bine făcuti.

Acum mi-am adus aminte și de o carmangerie cu renume național de undeva de aproape de stadionul Dinamo din București de unde am cumpărat mezeluri lebărd cârnați cu reclamă șorici pastramă de oaie si alte lucruri toate calde vara calde la 30*Celsius erau mezelurile alea! Si imi spune să le mănânc repede că se strică că sunt făcute fără conservanti. si toate aveau gust puțin de stricat dar nu prea tare. cred că noaptea ăia scoateau vitrina frigorifică din priză. apoi am făcut spume la fabrica pe care o reprezentau ei și mi-au spus cei de la fabrica ca acel magazin este doar o franciză, si s-au dus in control si până la urmă acum tin vitrinele frigorifice in priză si noaptea! iar eu am luat atunci de 500 lei mezeluri de la ei. Si acum tot de la ei iau ca imi plac acele mezeluri si ma bucur ca au invatat o lectie si tin frigiderele in priza.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
16 răspunsuri:
| RAY a răspuns:

Un roman, eu tin carnea la congelator si o spal si cu otet, ai grija sa fie prajita mereu pe ambele parti

| alina2k18 a răspuns:

Haidi bre laughing
Ne omoara covidu' pana la igiena ta laughing)

| zilog a răspuns (pentru alina2k18):

Vă meritați soarta! ție îti place sa mănânci pui pe care a picurat sânge de la alții care tocmai au fost puși la facut, sau Shaorma prin care ajung dese ori si bucați mari de carne crudă? Sau mici luați de pe foc cu niște ustensile cu care tocmai a pus carne crudă din care curgea sânge!

| zilog a răspuns (pentru alina2k18):

Cu covidu sa cam terminat mulit sau imunizat singuri se cheama auto imunizare a intregii populatii a unei tari adica cu alte cuvinte se cheama imunitate de turma sau alt fel spus imunizare in masa. plus că au apărut vaccinuri și cam gata o sa devină istorie.
Dar cum rămâne cu trichineloza limbrici giardia tenia... care se pot lua din indolența șî nesimțenia unora care gândesc ca tine!?

| badpanda a răspuns (pentru zilog):

Ai putea sa devii vegetarian.
happy

| alina2k18 a răspuns (pentru zilog):

Sa moara pestii lu' mamaia din tinerete daca mai mananc carne azi laughing si asa ma duc la o onomastica deci doar tort o sa balotez, adio fripturi si mici azi laughing)

| zilog a răspuns (pentru badpanda):

Eu vreau să mănânc mici pastramă cârnați la grătar chiar îmi plac chiar sunt un gurmand. am fost 3000 Km dus 3000 Km intors de 2 ori doar ca să îmi cumpăr salam ținut la fum timp de 9 ani! am mers până în Grecia dor pentru măsline in ulei de măsline pentru că in Ro nu se găsesc nicăieri.
Am mers până in Republica Moldova doar pentru ca șă mănânc un tort de 1000000 de ori mai bun de cât tiramisu cu mieji de nucă si miere de albine si multă ciocolata si cacaua si cremă făcută cu cacauă si miere de albine si ciocolată adevărată făcută cu ciocolată belgiană. 100 euro Kilogramul asta fiind intr-o tara unde preturile sunt foarte mici si 1 salariu era de 100 euro pentru iubita mea psiholog atât avea salariu 100 euro/ luna si facea si pe asistntul sicial avea grija de copii si de batrani si chiar muncea pentru banii astia. DOREAM SĂ SPUN CĂ ÎMI DORESC ȘI EU PUTINĂ SIGURANȚĂ ALIMENTARĂ nu mici cruzi la mijloc cu carne crudă cu sângele inauntru in copanele pe care mi-le servește la restaurant la Unirii când înfig furculița intr-un copan să mă stropească pe ochi sângele din copanul respectiv defață cu 2 contabile si 1 avocat și toti își doreau să le închidă la ăia localul doar că am zis ca să avem puțin bun-simț si să nu fim chiar așa de drastici!

| badpanda a răspuns (pentru zilog):

De cand ii obliga sa se spele pe maini nici micii nu mai au acelasi gust.

| zilog a răspuns (pentru badpanda):

Intr-o zi m-a chemat cineva sa ma uit la un cuptor in care vopsea bucăti gigantice de metal si am observat că vacile de la o fermă foarte renumită pentru bio eco bla bla bla cu reclamă multă de tot pășțeau iarba cu pulberi de vopsea de la acesta fabrica cu deseuri chimicale de la acesta fabrica cu bucati de plastic depozitate pe câmpul ala de zeci de ani adica pășțeau pe un teren contaminat cu chimicale intr-un aer tot timpul viciat datorita vopselei care venea de la acea fabrica gigantica care vopseste zilnic sute de tone de fiare

| NunuNini a răspuns:

Acum esti asistent medical? Nu demult erai inginer. Si cine stie ce mai esti ca nu te-am urmarit. De fapt esti un troll, o hahalera, un neserios.

| zilog a răspuns (pentru NunuNini):

Nu am profesat niciodată! Am facut acea scoala postliceală doar pentru ca să fiu intr-un colectiv cu multe femei fete să imi fac gagică mișto să fiu iubit de femei parțial a fost adevărat.
Eu făcusem un liceu de electronică
Mi-am dat seama ca lucrurile astea care țin de sânge microbi pericol de a mă îmbolnăvi nu sunt pentru mine.
Așa că am ales să contiui o carieră tehnică
Am făcut facutlate apoi am făcut și alte șoli tehice cum ar fi electrician, instalator sisteme de stingere a incendiilor,
proiectant sisteme de securitate,
nici nu mai stiu câte am făcut ca am mai făcut câte ceva cursuri pentru UPS-uri de mare capacitate și invertoare de mare capacitate.
Iar acum informațiile și cunoștințele acumulate în acea școala postliceala de asistent medical le folosesc doar in cazul in care aș avea nevoie să acord primul ajutor cuiva sau așa pentru cultura mea generală.
Nu vreau să văd sânge nu am chef să mă expun
Mai bine să mă curetez eplodez presez cu prese de sute tone de cât să se ia vreun microb la mine sau să văd sânge!

| RAY a răspuns (pentru zilog):

Eu unu de la fast food nu consum si mici imi vine greata rau de tot

| zilog a răspuns (pentru RAY):

Fa analize mergi la medic se rezolva, eu am doar rezolvări ca pe front, medicul are rezolvari mai dragute cu reclamă cu prospect,
Dacă vrei să te rezlolv eu iti zic să iei ceva bolovani de var ne stis si sa ii pui intr-o găleată de apă să fiarbă acolo
după ce se limpezește apa respectivă si este clară asă ca si apa de la robinet iei o sticla de 2 litri din apa respectivă si o bei pe toată in decurs de 24 ore
in care nu ai voie să mănânci de cât cartofi copți
fară unt fără sare fara nimic alt ceva

ai voie să bei apă dar apa respectivă să fi fost împrealabil fiartă și răcită.

Așa te-as repara eu daca ai veni in service-ul meu când eu aș fi pe front voluntar de la Crucea Roșie și nu aș avea nici un fel de medicament cu reclamă

| 123121aasjs a răspuns:

Stai linistit ca la ei acasa nu taie salata pe fundul de lemn murdar de sange. La ei acasa nu intorc micii facuti cu furculita cu care au intors micii cruzi. La ei acasa nu mananca pulpe cu sange.

La restaurante angajatii fac toate astea pentru ca mancarea nu e pentru ei ci pentru altii. Fac asa numai de ai dr*cu. O fac intentionat pentru ca ii doare undeva de clienti. Stiu si ei ce e aia igiena dar nu o respecta fiindca nu vor.

| 123121aasjs a răspuns:

Nu m-as mira deloc daca as surprinde intr-o zi un shaormar care se scarpina in chiloti si dupa, cu aceeasi mana, pune mana pe shaorma si o da clientului.

| zilog a răspuns (pentru 123121aasjs):

Dacă vrei să vezi una mai oribilă mergi la bricodepot in curte sub podul ala nou care s-a facut peste gara basarab vizavi de carefour orhideia si vezi că in curte exista GRĂTARUL MESERIAȘ
CHIAR LA UȘA RULOTEI RESPECTIVE AU UN WC ECOLOGIC DE DUHNEȘTE MIROSUL PRIN RULOTA RESPECTIVĂ si iese pe geamul rulotei mirosul de WC si ajunge la mesele oamenilor
iar cei de acolo nu cred că au vreo alta canalizare si părerea mea este că ei folosesc acelasi wc si in loc de spălare a ustensilelor si a lucurirlor
si vrumoasa imagine sa iasa direct de la wc-ul ecologic aflat la câțiva centimetri de ușa si să intre în rulotă și să se steargă puțin pe mâini pe un ștergar și să înceapă să serevească oameni la geamul rulotei.
https://www.youtube.com/watch?v=nVKFlbkVuM4