| BiscuiteBoss a întrebat:

Cred că cunoaşteţi şi voi stresul : şcoala - acasa, acasa-antrenamente, antrenamnte-acasa, acasa-teme şi aşa mai departe.
Sincer eu una nu mai fac faţă.
Şi am vazut ca unii pentru. a le mări viteza de reacţie a corpului, folosesc Amfetamina.
M-am gândit să încerc si euu.
Voi ce ziceţi?
Merittă?
Fundăă!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| DakotaRoyse a răspuns:

Wikipedia says: Amfetaminele sunt droguri, medicamente care măresc viteza de reacție a corpului. Ele fac inima să lucreze mai repede și pompează adrenalina în sistem. Inițial sintetizate între cele două războaie mondiale, au fost folosite ca drog militar pentru a le da soldaților mai multă energie și a le mări viteza. Cum arată un tânăr sub influența lor: energic, euforic, cu pupilele dilatate, vorbăreț, atent, sigur de sine, superior.
Citat încheiat.

Eşti sigură că vrei să te droghezi? Bineînţeles, sunt stimulante pe bază de amfetamină, dar tot aia e. Las-o moale cu antrenamentele. Sau le faci ca să devii profesionistă? Oricât de mult ţi-ar plăcea, unde ajungi cu sportul în zilele noastre? Cam nicăieri. Presupun că şcoala e mai importantă. Un sfat bun este să îţi faci măcar o parte din teme, înainte să mergi la antrenamente, dacă se poate. Sau ai putea să ţi le faci măcar pe cele uşoare în pauzele dintre orele de la şcoală. Nu e mare branză, măcar scapi de o mică grijă. Automat te vei simţi mai bine şi când vei ajunge acasă de la antrenamente, nu vei mai avea grija temelor în cantitate industrială.

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Nu se recomanda deoarece devii dependenta si mai rau va fi.

| deeeeeebora a răspuns: