| Aihao19 a întrebat:

Cum scapi de depresie si anxietate daca pastilele nu prea te ajuta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Donsavas a răspuns:

Cele mai bune, din punctul meu de vedere, sunt medicamentele neuroprotectoare care ajuta la o mai buna hranire si oxigenare a creierului. Se gasesc la farmacie sau plafar, la indicatia medicului neurolog, nu psihiatru! Asta daca nu vorbim de probleme serioase de comportament.

| m1dn1gh7 a răspuns:

Doamna draga, dvs. ati experimentat episoade de anxietate sau depresie? Va rog sa raspundeti sincer, pentru ca site-urile idioate sunt total irelevante cu intrebarea.

| AlinaHighSoul a răspuns (pentru m1dn1gh7):

Bissel, tocmai am spus, anxietatea se poate trata prin meditație și yoga, de obicei anxietatea vine alături de depresie și invers. Ce am recomandat este Griffonia Estract, un supliment alimentar naturist extrem de bun pentru combatarea depresiei și anxietății și meditație + yoga. Meditația îți deschide noi canale psihice, sunt practici spirituale ce îți cresc stima de sine sau yoga ce îți activează unii centri nervoși și îți crește încrederea în forțele proprii. Eu îți spun din experiență, scapi de depresie severă și anxietate severă cu propria minte, adică meditație - un program de meditație zilnic, plus yoga și opțional un supliment naturist, ca Griffonia Extract. Eu nu îmi bat joc. Dvs., îi veți recomanda niște pastile bune de nimic, care îi vor lungi pe viața depresia și anxietatea și o vor agrava, apoi fiind extrem de greu să scapi de ele, dvs., creați zombie sedați. Eu am răspuns așa cum a cerut cine a pus întrebarea, altă metodă decât pastilele care sunt bune de aruncat la gunoi. Dacă dvs., nu cunoașteți subiecte atât de delicate, nu vă amestecați dvs., nu eu.

| m1dn1gh7 a răspuns (pentru AlinaHighSoul):

Doamna draga, sunt de acord aproape intru totul cu dvs., dar site-urile oculte pe care le recomandati...Ma indoiesc ca ar trata o problema ca anxietatea sau orice alta problema. De muzica de relaxare si meditatie e plin Youtube-ul. Nu-mi plac mesajele subliminale si nici nu cred ca-si au locul pe langa probleme "delicate" cum ati spus dvs.

| zăGhost a răspuns:

Incearca sa mergi la un psihoterapeut.

Întrebări similare