| Aihao19 a întrebat:

Cum scapi de depresie si anxietate daca pastilele nu prea te ajuta?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
5 răspunsuri:
| Donsavas a răspuns:

Cele mai bune, din punctul meu de vedere, sunt medicamentele neuroprotectoare care ajuta la o mai buna hranire si oxigenare a creierului. Se gasesc la farmacie sau plafar, la indicatia medicului neurolog, nu psihiatru! Asta daca nu vorbim de probleme serioase de comportament.

| m1dn1gh7 a răspuns:

Doamna draga, dvs. ati experimentat episoade de anxietate sau depresie? Va rog sa raspundeti sincer, pentru ca site-urile idioate sunt total irelevante cu intrebarea.

| AlinaHighSoul a răspuns (pentru m1dn1gh7):