| Ana01maria a întrebat:

Dacă sunt studentă, între vârsta de 18 - 26 de ani și nu lucrez, beneficiez de decontare (prin casa de asigurări) la aparatul dentar?

Am înțeles că tratamentele ortodontice intră în pachetul de servicii medicale de bază pentru medicină dentară, iar eu, în calitate de asigurată, beneficiez de un pachet de servicii de bază.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Cu siguranta nu intra si aparatul dentar, care la anumite clinici costa de la 5000 de lei in suswinking
Dar cine stie poate vine cineva cu o alta opinie.
Daca ar intra aparatul dentar, atunci ar intra si implanturile, si ar fi coada de mamaite care si-ar pune dinti pe "degeaba" care in mod normal ar costa cateva mii de euro!

| Ana01maria explică (pentru Simpatic):

Eu nu cred ca femeile si-ar pune implanturi dentare "pe degeaba", din moment ce traim intr-o societate in care aspectul fizic conteaza mult. Please, watch your misogyny happy
Multumesc oricum pentru opinie!

| Simpatic a răspuns (pentru Ana01maria):

Misogin ca ce? ca am zis de babele de care numai ai loc pe la clinici particulare daca vrei sa faci 1 consult sau 1 analiza?
Nu ai inteles idee inseamna.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Depinde de tratamente cred ca doar urgentele sunt decontate, si detartrajul atit. Restul este cu plată nu face nimeni gratis nimic, si casa de sanatate nu are bani.

| AndKat a răspuns:

Daca stii ca intra in pachet atunci trebuie sa gasesti ortodonti care lucreaza cu casa de asigurari.

| Simpatic a răspuns (pentru AndKat):