| alexandru_6183 a întrebat:

Deci bunica mea a murit fiindca a primit niste pastile care instantaneu mori.As vrea sa stiu unde se gasesc aceste pastile si cel mai important cum se numesc! Nu vreau sa omor pe nimeni sunt medic si investighez ce substante se introduc in aceste pastile.Am cautat pe internet despre asta, dar nu am gasit nimic. Sper sa ma puteti ajuta!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| MikyMi a răspuns:

Nu cred ca exista asa ceva. probabil bunica ta a luat niste pastile care i-au facut ei fff mult rau fiindca e alergica la vreo substanta din pastile, sau a luat prea multe. dar pastile ca sa mori nu sunt.

10 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu exista nici o pastila de care instantaneu mori. Nici macar cianura sau stricnina nu au acest efect. Cine ti-a spus asa ceva te-a mintit cu nerusinare. Iar tu nu esti medic, doar minti la randul tau, fiindca daca ai fi avut vreo legatura cu farmacologia ai fi stiut ca asa ceva e absolut imposibil.

| drpopa a răspuns: