| Xcretzuuuuu a întrebat:

Dupa ce fumzi este normal sa te doara in piept? Si de ce mi se întâmplă acest lucru? (sunt începător)

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| anonimg a răspuns:

Daca organismul ar fi putut trai in mizerie, atunci astazi am fi trait intr-o mizerie inimaginabila.
Dar noi am fost creati sa traim curati si sanatosi, si pe dinafara si pe dinauntru.
Daca organismul ar fi avut gura, maini sau picioare, atunci acesta ar injura si blestema pe cei care ii fac rau, i-ar bate, si pe urma i-ar parasi.
Chiar daca statul ne da voie sa bagam in nas si in gura, in plamani si stomac sau in sange toate tampeniile, asta nu inseamna ca trebuie sa si facem asta.
Organismul se lupta cu orice lucru strain cu care intra in contact. Organismul lupta ca sa dea afara din el cu orice nu se numeste oxigen. Si face asta pentru ca stie ca ii dauneaza. Si face fata in functie de rezistenta sa care a dobandit-o sau a mostenit-o. Si cand nu mai face fata va ceda.
Tu poti sa te lupti/bati cu un baiat in fiecare zi? Hai ca-l bati in prima zi, il bati pe altul si a doa zi, dar pana la urma vei ceda. Rezistenta ta (a organismlui) va scadea si din pricina indivizilor de mai inainte -in cazul nostru al tigarilor care le-ai fumat in trecut.
Unii zic ca se pot lasa oricad; dar efectele tigarilor fumate vor ramane in ei.
De aceea noi nici nu trebuie sa ne atingem de ele; nici macar sa le vindem sau sa le transportam. Ele sunt droguri in toata regula; dar doar ca nu produc halucinatii.