| Necuvântător a întrebat:

Empatia față de oameni este cauza existenței medicinei?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Nu, banii sunt singura conditie si satisfactie a medicilor, daca nu ai fi primit bani te-ar durea in pix de oameni!
Cine empatizeaza cu oamenii? cei de la voluntariatul de pe ambulante/smurd
Medicii, am ajuns la conditia ca sunt niste lichele dar necesare unii castiga sume colosale pe luna de genul 80.000 de lei (800 de milioane de lei vechi/luna, nu 8000 de lei!), nu se mai satura, sunt unii sefi de sectie, au salariu gros, la servici iau spaga, au cabinete medicale particulare, sunt profesori universitari si primesc si de acolo salar, sunt angajati si la alte cabinete particulare gen hiperclinica-rahat medlife.Eu inteleg ca e grea medicina dar sa devii sclavul banului incat sa faci o obsesie cand altii castiga 1500 de lei / luna, mi se pare o purtare grosolana.
Domnilor medici care sunteti avari si morti dupa bani, fratilor si voi va imbolnaviti de cancer, si voi muriti( cum spuneau romanii memento mori). Iar cand veti avea hambarele pline ochi si acestea dau pe afara, vine Ingerul Mortii si va ia, deci ce ati facut cu toti acei baniwinking
Deci de unde empatie la medici?
Eu nu-s impotriva lor, dar unii sunt nesimtiti, cand esti in 10 locuri iei bani din 10 locuri si incurci lumea, nu esti de gasit pe la spitalele de urgenta de catre oamenii care vin in stare critica, care au nevoie de tine nu te gasesc, da esti un nesimtit fara scrupule.

Revenind la ceea ce ai intrebat referitor la ramura denumita Medicina, DA ea a luat fiinta ca o forma de empatie asupra problemelor omenirii acum mii de ani prin Grecia Antica daca nu ma insel, dar in zilele noastre cand banul este stapanul Lumii, numai putem vorbi de empatie.

| Necuvântător explică (pentru Simpatic):

Puteai să te rezumi la ultima parte, că empatia este motivul invocat atunci când se efectuează o intervenție medicală.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Nu, contribuie ca să fii medic bun.

| Daniela_Maxim_1999 a răspuns:

Bună! Sunt și scopuri nobile, dar și din egoism exista medicina. Îți dorești tu pentru tine sa fii sănătos și sa trăiești mult și bine. Sa nu uitam și de partea financiara. Asta e o meserie la care îți trebuie vocație, iar dacă o faci din empatie o sa o faci cu mai multă plăcere, satisfacție și rezistenta. Banii pot sa fie și pe urma sa nu mai fie. Pasiunea rămâne

Întrebări similare