anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Eu mor daca vad o injectie mieste foarte frica de ea voua nu?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
9 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu, mie nu mi-e frica de injectii, adr pot sa inteleg aceasta frica inexplicabila. Nu vei muri, stai linistita, dar, din pacate, te vei stresa foarte tare inainte de orice recoltare, vaccinare, tratament.

Abh
| Abh a răspuns:

Mie nu, imi fac singura injectiile. Sunt asistenta medicala.

| Laminin a răspuns:

ÎÎÎÎ ce scarboss laughing

| john_1578 a răspuns:

Mie nu mi-e frica de injectii, dar am o intrebare pentru tine: Daca ti-e asa de frica de ce ti-ai pus nu mele de utilizator "ralucainjectia"?

| membrugirl2010 a răspuns:

Pai cam 45% la suta, am facut vineri un vaccinbig grin.

| teutzyka a răspuns:

Dacrying mie mi-a fost intotdeauna frica de injectii operatzii spital etc. dar a trebuit sa imi fac operatie de apendicita si mi-a fost ft frica dar la nici una nu am patit nimic. A trebuit sa fac o injectie la inceputul cls a 9 a si nu mi-a fost frica (a fost singura data cand nu mi-a fost frica am sp ca o operatie e mult mai dificila decat o simpla injectie) si nu am avut nimic atunci nici a 2 zi a treia zi mi se unflase piciorul in locul ala (ft putin) dar am sp ca de atunci nu mai fac si de fiecare data cand vad un doctor asistenta ceva incept sa fug sa o ocolesclaughinglaughing

| Geanina a răspuns:

Vai. nu-mi aminte

Eu incep sa plang numai cand vad un ac :-o

| AndreaTeodorovaRumenova a răspuns: