| AgustD a întrebat:

Am fost la ORL-ist pentru ca m-a tras curentul la ureche si ma doare îngrozitor, deci a confirmat ca am otita. Mi-a dat Augmentin, Brofen si Alcool Boricat. Sunt bune aceste medicamente?
Astăzi imi trecuse puțin, însă mai pe seara iarăsi m-a luat acea durere ingrozitoare. Chiar nu mai suport. vreau doar sa stiu dacă acele medicamente sunt bune, le iau deja de 2 zile... nu mai pot de durere. Si in cat timp trece o otita? Multumesc.

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
16 răspunsuri:
mira
| mira a răspuns:

Nu cumva sa umbli cu dusul pentru curatarea urechii.Te poti alege si cu o ciuperca.

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Esti fată sau baiat? ce vârsta ai? de unde esti? de cît timp te doare?

| AgustD explică (pentru CristiDinBucuresti):

Sunt fată, am 15 ani si mă doare de 3 zile.

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru AgustD):

Cu augmentin trebuia sa cedeze durerea, inseamnă ca ai nevoie de alt antibiotic, trebuie sa mergi la un spital unde au cabinete orl, poate ai un dop de ceara, il scoate si după aceea se prescrie un tratament.

| AgustD explică (pentru CristiDinBucuresti):

Mai am o întrebare. Acum o jumătate de oră mi-am pus picături in ureche si mi s-a înfundat urechea. Cum fac s-o desfund sau ceva de genul. e insuportabil

| CristiDinBucuresti a răspuns (pentru AgustD):

Nu mai pune picaturi, nu vei rezolva nimic, tine capul aplecat in partea in care ai pus picaturi, sa curga picaturile din ureche, clăteste te cu dusul, si sterge te bine in ureche cu prosop, care ureche te doare? Stii cuva din ce cauză te doare? De cît timp? De unde esti? multumesc, multa sanatate.