Întrebare recomandată | nury a întrebat:

Nu stiu ce se intimpla cu mine.De o saptamana am inceput sa lucrez, de asemenea sunt si studenta, orarul meu zilnic s-a schimbat iar eu nu stiu daca aceasta este cauza dar nu mai stiu ce este cu mine.Ma simt foarte stresata,ma simt rau psihic,dar nu stiu din ce cauza! am ganduri urate,de sinucidere,nu mai stiu ce este cu mine,nu pot dormi noaptea,mintea mea lucreaza continuu si nu ma lasa sa dorm;((( sunt trista,ma afecteaza orice, nu am incredere in mine, in ziua de maine.Nu stiu ce se intimpla! Imi vin ganduri urate ce ma tin intr-un stres continuu, nu stiu ce sa fac sa ies din starea asta;((((

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
| Vladutz2012 a răspuns:

Un sfat excelent citit mai sus. Renunta la tot: telefon, internet, invatat pentru o zi si du-te, fa o drumetie sau ceva relaxant dupa care aseazate undeva pe o banca sau un loc unde te simti tu bine, asa mai retras si linistit si gandeste-te bine ce vrei de la tine...ce nu iti place la viata si cum ai putea schimba sau imbunatati acel capitol. Nu sunt deloc situatii usoare, stiu, dar ai nevoie de rabdare si de acele cateva ore in care sa incerci sa-ti amintesti lucruri placute si sa te gandesti cat de frumoasa e viata de fapt, chiar daca uneori nu pare. Incearca sa faci lucruri solicitante, sportul ar fi excelent, alergat, ciclism...sunt foarte utilewinking Succes si sper sa reusesti sa iti redescoperi cheful de viata!

5 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Incearca sa fi mai relaxata pentru ca nu merita sa te imbolnavesti din cauza stresului, ti-as recomanda sa mergi la un psiholog dar poate mi-o iei in nume de rau

anonim_4396