| Smarandica a întrebat:

Poate o femeie gravida sa intretina relatii sexuale pe durata sarcinii?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
Răspuns Câştigător
lolita
| lolita a răspuns:

Atata timp cat ai unda verede de la medic poti face sex pana in ultima luna. este chair recomandat deoarece relaxeaza foarte mult, dar pozitii mai putin brutale si in nici un caz sa te sau sa se sprijine pe burta ta. orgasmul nu dauneaza fatului.

14 răspunsuri:
Legiuitoarea
| Legiuitoarea a răspuns:

Bună.
Dacă nu sunt probleme medicale care să te pună în pericol pe tine și sarcina, viața sexuală nu suferă modificări majore, se suspendă total în ultima lună de sarcină.
Pa, pa.

Abh
| Abh a răspuns:

In cazul in care e o sarcina fiziologica, fara probleme si partenerul nu e brutal, sexul e chiar indicat unei gravide.

Elianna
| Elianna a răspuns:

Desigur ca poate, fara pozitii "a la kamasutra". Doar in ultimul trimestru de sarcina trebuie sa aiba mare grija si sa aleaga o pozitie care sa nu dauneze copilului!

soothe
| soothe a răspuns:

Foarte bine inca. si foarte. rasplatite!

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Daca nu sunt containdicatii de la medic nu sunt probleme, dar in ultima luna de sarcina nu trebuie facut abuz pentru a nu se declansa nasterea inainte de termen.

mira
| mira a răspuns:

Da, daca sarcina nu este prea avansata.

PsihoSex
| PsihoSex a răspuns:

Da!, daca totul e ok, (si evident nu pana in ultima clipa!) si trebuie corelate pozitiile si dinamica cu varsta sarcinii!

Trairi superbe si curcubeice!

| marrr a răspuns:

Da, dar protejate si dupa 4 luni de sarcina.

| Elena1234456 a răspuns: