| Cristian9616 a întrebat:

Salut, am si eu o problema...De vreo 7 zile am o mancarime și o roseata la coccis...(noada) am dat cu hidrocortizon și mi-a trecut foarte puțin. Ce as putea sa iau sa îmi treacă?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
14 răspunsuri:
sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

Hidrocortizonul intră prin piele în corp și strică echilibrul hormonal. Să te speli și să te dai cu un unguent antifungic.

| Cristian9616 explică (pentru sadrian46):

Hidrocortizon mi-a dat de la farmacie ...am si sindolor gel.dar asta o sa treacă?

| Floareasoarelui26 a răspuns:

Dintre toti corticosteroizii, hidrocortizonul este cel mai des recomandat in farmacii.
Problema este ca, mai ales in acea zona, trebuie indepartata cauza acestor mancarimi, pruritul fiind de cele mai multe ori doar efectul.
Cauzele pot fi multiple, de la o igiena precara sau lenjerie intima prea stransa ori care nu permite pielii sa respire, la cauze patologice.
Poti continua tratamentul cu hidrocortizon sau poti incerca o crema pe baza de dipropionat de betametazona de 2-3 ori pe zi.
In plus, mentine o igiena cat mai buna, spala bine cu apa si sapun de 2 ori pe zi, foloseste lenjerie intima din bumbac, iar noaptea, daca poti, incearca sa nu folosesti deloc.Schimba lenjeria de pat astazi si cel putin pe timpul tratamentului incearca sa o schimb la 2-3 zile.
Daca dupa 7 zile, persista, atunci ar trebui sa te prezinti neaparat la dermatolog.
Numai bine!

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Pai am o igiena bună si am dat cu hidrocortizon de dimineata și seara.a mai trecut.dar oare în cat timp ar trece aceasta problema? Sa nu îmi fac griji aiurea...

| Floareasoarelui26 a răspuns (pentru Cristian9616):

De obicei, ar trebui sa dispara in aproximativ o saptamana, chiar 10 zile.
Daca zici ca se observa ameliorare, momentan nu ai de ce sa iti faci griji.Continua macar pana la 10 zile si observa cum evolueaza situatia.

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Am vreo 6 zile...mai continui toată săptămâna apoi vad cum se prezintă mulțumesc frumos

| Floareasoarelui26 a răspuns (pentru Cristian9616):

Cea mai buna decizie!
Incearca sa folosesti lenjerie intima din bumbac, daca ai.Ar fi mult mai bine pentru piele.
Sunt convinsa ca vei avea rezultate destul de bune daca vei continua si saptamana asta cu tratamentul.
Multa sanatate!

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Mulțumesc mult.și încă o întrebare am avut un furunc exact în locul ala..este vreun tratament pentru stafilococul auriu?

| Floareasoarelui26 a răspuns (pentru Cristian9616):

Aaaa, se pare ca avem si o cauza...
Stafilococul auriu se trateaza doar cu antibiotice.De obicei penicilina sau antibiotice beta-lactamice.
In ultimul timp, a devenit destul de rezistent chiar si la tratamentul cu antibiotice puternice, asa ca, uneori este necesar ca medicul sa combine doua sau mai multe antibiotice in tratament.De obicei se ia cateva zile penicilina, apoi cateva zile un antibiotic beta-lactamic si apoi, iar penicilina.Desigur ca acest tratament combinat se foloseste numai in cazurile in care stafilococul auriu este extrem de rezistent si nu se primeste un raspuns favorabil la tratamentul clasic cu penicilina.
Deci daca suspectezi ca ar fi vorba despre aceasta bacterie, ar trebui sa te prezinti la medic. Daca se confirma, acesta iti va prescrie un tratament cu antibiotic.

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Banui..am avut furunc și am luat antibiotic.mi-a trecut dar la 2 săptămâni mi-a apărut asta..eu suspectez doar nu sunt sigur...dar continui cu hidrocortizon. sper ca nu face rău hidrocortizon ul

| Floareasoarelui26 a răspuns (pentru Cristian9616):

Daca este doar o pata rosie pe piele, atunci nu e stafilococ.Iti sugerez sa cauti pe Google imagini, sa vezi cum ar arata pielea infectata cu stafilococ auriu.Fa o comparatie si vezi daca se aseamana. Daca da, atunci mergi pa medic pentru tratament. Daca nu, atunci continua doar cu hidrocortizon.

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Am înțeles mulțumesc mult

| Cristian9616 explică (pentru Floareasoarelui26):

Am cautat ...nu pot spune ca seama..la mine e un fel de roseata..ca și cum te-ai fi oparit sau frecat de ceva

| Floareasoarelui26 a răspuns (pentru Cristian9616):

Daca pielea prezinta doar acea roseata, atunci continua cu hidrocortizonul si vezi daca se amelioreaza.Cel mai probabil, da.
Numai bine!