| JessyEla a întrebat:

Salut.De cateva zile ma mananca ochii si simt nevoia sa-i scarpin.De la ce poate fi? Si ce as putea face sa nu mai simt aceasta mancarime?

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
2 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Alergie,te maninca in coltu ochilor, sau doara la unu, depinde.Ce ai putea face? Sunt ceva medicamente pentru alergie, cel mai bine intrebi la farmacie.Chestia e ca ai alergie dar la ce? Si eu am, dar se pare ca nu i-am dat de cap, desi am monitorizat anumite chestii. Poati avea alergie de la polen,praf,curenti de aer si etc,sunt o groaza de agenti de astia la care organismu o ia pe aratura laughing. Incearca sa vezi cum este afara,cand ti se intampla chestia asta,ce temperatura e,daca e polen,daca aerul este poluat ori nu, eu am pe telefon wether channel, astia arata polenu, aerul, gripa, raceala etc.Acu nu stiu in RO daca dau ceva de genu asta, eu sunt in afara si aici dau astia tot felul de chestii din astea, monitorizeaza multe chestii.Eu la mine ce am observat,cand este rece afara si bate asa vantu,atunci incepe sa imi lacrimeze si sa ma manince ochii.
Poti afla la ce anume esti alergic, dar asta costa,din ce am inteles ti se face test pentru nu stiu ceva agenti deastia simpli, iar daca nu-i de la astia, sa continue sa caute, mai dai alti bani si tot asa pana cand gaseste agentu la care esti tu alergic. Uneori se poate sa nu afle, asa ca poti ramane cu banii dati si nerezolvat laughing insa in majoritatea cazurilor se afla la ce esti alergica, scuze cred ca esti fata.