| zoolander a întrebat:


Stiti pe cineva care s-a vindecat complet de hepatita B cronica? Prin vindecare completa inteleg ca ficatul lui a redevenit ca al unui om normal?
Ce tratament a urmat?
Toate cele bune!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
12 răspunsuri:
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Nu, nu stiu pe nimeni. Te poti vindeca dupa faza acuta a hepatitei, dar daca ajungi in faza cronica, eventuala vindecare (dupa interferon si ribavirina) se face cu sechele.

Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Sunt medic si doar asistent universitar si ti-am raspuns conform unei experiente destul de ample. Imi pare rau ca nu-ti place raspunsul meu, dar e purul adevar.

constantaproca
| constantaproca a răspuns:

Tine cont de ce spune BRIGAELA nu ti-a raspuns de dragul de a scrie ceva BRIGAELA E MEDIC SI PROFESOR UNIVERSITAR.

| mioara a răspuns:

DEPINDE CAT DE INAINTATA ESTE BOALA AU SPUS LA TV DE CEAIUL DE GALBENELE ESTE BUN PT HEPATITA

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Bună.
Nu.
Ficatul nu mai poate redeveni ca la un om normal, poate însă să îți reia funcțiile. Este singurul organ care se poate reface.
Atenție: doar funcții nu și aspectul care îl are la un om clinic sănătos, rămâne cu sechele.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca intrebi doctorii la bals toti iti vor spune in cor NU sad

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Eu am hepatita b cronica si nu stiu ce tratamente sa mai fac sfaturi imi puteti da momentan ia liv 52 si esentiale


anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Incearca ozonoterapia

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca sti spune-mi si mie te rog

| zoolander explică: