| Andrei200300 a întrebat:

Salut TPU,am o problemă,in ultima luna am zile in care mă doare stomacul,nu e o durere insuportabila,dar mă doare și mă face să mă simt nașpa,alte simptome nu am, grețuri nu am,nu vomit,mănânc,adică pofta de mâncare am,sânge în scaun nu am, ce ar putea fi? vreau sa precizez că am avut o perioada mai stresata in ultimele luni

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
6 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Mergi la medic! Sfaturi medicale nu se pot da din doua motive: nu pe net si pe TPU nu sunt medici.

| Țoglă a răspuns:

Mergi neapărat la medicul de familie.

| HUAWEHUAWE a răspuns:

Pai e simplu, nu mai oferii IMPORTANTA lucrurilor carora le-ai oferit pana acum si vei scapa de stres.
Adica:
Maine am programare la tuns, trebuie : sa fac aia, sa fac aia dar si aia...

incearca : ma duc la tuns maine, vad acasa ce n-a fost bine laughing

sa fac aia si aia si aia e stresul tau ...trateaza-le ca si cum ar fi banale pe toate, cateva zile si-ti v-a trece

| Eriii a răspuns: