| Lukasz a întrebat:


Ma doare asa de tare piciorul la genunchi am nu stiu cum stranb dar nu stiu cum sa va exlic ma doare asa de tare ce sa fac dar nu vreau sa merg la medic.
Funda!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
4 răspunsuri:
Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Fa-ti frectie si masaj cu revulsin, salirom sau altceva ce poti lua de la farmacie.

| darrio2007 a răspuns:

Pentru asta sunt medicii.Asa ca du-te la medic.Aici sfaturile difera de la unul la altul.

| larisa333lari a răspuns:

Nu prea am inteles intrebarea ta dar totusi cred ca ai spus ca ai calcat stamb
pai na cazul asta ti-ai sucit o vena
am patit si eu ma mana... eu am fost la medic si mi-a dat un unguent cu care m-am dat si mi-a trecut
eu zic sa te duci la medic o sa-ti spuna el m-ai multe poate nu ai o vena sucita
daca nu vrei sa te duci la medic săune-i unui adult poate stie el ceva
daca tot te incapatanezi si nu vrei sa faci nimic din ce ti-am spus stai drept cu piciorul si leagate stans cu ceva (batista s-au nu stiu o bucata de material )
e posibil sa-ti treaca si asa daca stai drept!
oricum ar fi bine sa te duci la medic nu e grav nu te ingrijora... tongue
FUNDA?

| SteffyBelleSteffyMee a răspuns:

Singura optiune e sa te duci la medic, fiindca este singurul care iti poate spune cu certitudine ce ai. Infasoara-ti genunchiul cu ceva, dar mai strans. Poate atenueaza durerea.