| IonutCiobanescu a întrebat:

Va salut TPU. Am nevoie de niste sfaturi. Bunica mea de vreo 4 zile tot sta pe pat, doarme aproape toata ziua, nu mananca nimic, tuseste si i-a curs sange din nas vreo 2 zile dar i-a trecut, se mai vaita c-o doare capul si șoldurile, ce-ar putea fi? Sa fie covid-19? Sa fie gripa? Nu vrea sa mearga nici la doctor, ea de obicei e foarte activa, nu sta locului si acum parca nu-s prea obisnuit s-o vad asa si nu sunt nici medic, daca ar putea cineva sa-mi dea niste sfaturi, cei care vor sa faca glume pe seama asta ii rog sa ignore intrebarea, va multumesc!

Atenţie! Problemele de natură medicală sunt probleme serioase care necesită asistenţă/consult specializat. Sugestiile date de utilizatorii TPU au doar o valoare orientativă şi în nici un caz nu exclud consultul profesional medical. Prin urmare vă recomandăm să apelaţi la personal medical specializat atât pentru diagnosticare, cât şi pentru tratament.
10 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Cheama neaparat un medic acasa. Alt sfat competent nu am putea sa iti dam

Bula
| Bula a răspuns:

Da telefon la medicul ei de familie saula 112!

| mgtow a răspuns:

E cel mai probabil sa fie virusul, intreab-o daca are miros sau simte gustu la ce bea? virusu se manifesta si prin lipsa de miros sau gust

| anonimg a răspuns:

Hipertensiunea duce la curgerea sângelui pe nas. Dacă nu curgea pe nas, ar fi curs în creier și ar fi ajuns la paralizie sau semiparalizie. Oamenii nu se fac bine acasă.
Dacă acest caz este adevărat, vei fi găsit vinovat pentru că nu ai sunat la salvare. Sună la 112 chiar împotriva dorinței bolnavului. Salvarea este gratuită.

| JicaContra a răspuns:

Se pare ca iti iubesti bunica si se pare ca... BA NU, NU SE PARE DELOC, **ESTE** ABSOLUT CLAR CA BUNICA TA E GRAV BOLNAVA!
SUNA la 112 si descrie simptomele, exista un cliseu absolut care suna asa: