anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 16 ani, merg la sala si sunt incepator. Cu ce greutati trebuie sa lucrez sa nu fac supra-antrenament si sa nu mai cresc in masa musculara?

Răspuns Câştigător
| JohnnyBi a răspuns:

Un raspuns usor. vezi cum se fac exercitiile CORECT, si tu faci cu o greutate destul de mare cat la a 12a repetare pe o serie sa nu mai poti trage/impinge de greutatea respectiva. de ex la impins la piept: iei sa zicem bara goala, daca la a12a repetare mai poti sa impingi, mai adaugi 5 kg. dar sa fie corecte si nu mai putin de 8. daca scazi sub 8 sau apar dureri sau iti zic oamenii in sala ca nu le faci corect, scazi din greutati happy. si cam atat

4 răspunsuri:
| nesuferit a răspuns:

Greutatile difera de la exercitiu la exercitiu, si in plus, doar tu stii care iti este limita, degeaba iti zic eu sa faci cu 10, daca tie ti se par fie prea usoare sau prea grele

| AaN56 a răspuns:

Daca mergi la sala mananca inainte frucate mai ales(banane portocale mere)si incepe cu cele de 5-10kg max dar pentru unu de 16 ani ar trebuie sa incepi cu 10kg. Funda?

| elenaangela12 a răspuns:

Cu cele de 0, 5kg cu astea mai dfac siunchiul meu face cu din acelea din cand in cand si nu sunt foarte grele

| elenaangela12 a răspuns:

Parca de atat era si nu am vrut sa zic ca fac eu face o cunostinta dea meau ca m asa cred