| Lau_Laurentiu_1990 a întrebat:

As vrea sa ma schimb, adica sa cresc in masa musculara, sunt incepator, dar am vazut cateva tutoriale pe YouTube si cel mai mult ma pasionat "calisthenics".Nu vreau sa ma fac cat Hulk, vreau sa cresc incetul cu incetul in masa musculara si am nevoie de sfaturi, Cosmin86 si restul EXPERTI cat de cat in calisthenics/sala, cate mese pe zi trebuie sa iau? si ce sa contine, si spuneti-mi va rog programul vostru de calisthenics cand ati inceput ce program aveati? repet din nou sunt INCEPATOR asa ca luati-ma cu usorul happy deci prin urmare ce ar trebui sa mananc, cu ce ar trebui sa incep (mentionez ca vreau sa imi lucrez tot corpul) Cosmin86 cred ca tu mi-ai fi de folos! P.S. Am 15 ani, 1. 80cm si 60kg (nu stiu daca ajuta cu ceva)

4 răspunsuri:
| Nickname1890 a răspuns:

In primul rand cat hulk nu o sa te faci in veci, daca nu bagi steroizi. Asta trebuie sa iti fie foarte clar de la inceput.

In al 2-lea rand antrenamentele "calisthenics" dupa parerea mea nu sunt cele mai indicate pentru cresterea in masa musculara. Intr-adevar pot duce la o conditie fizica de invidiat, dar nu te vor ajuta sa cresti mult in volum.

Cate mese si ce sa mananci asta depinde mult de conditia ta acuala, de cate antrenamente ai face si de programul tau bineinteles. Degeaba iti zic acum sa mananci din 2 in 2 ore daca tu 6 ore pe zi sa zicem ca esti la scoala si nu ai cum sa mananci. Deci asta trebuie discutat in particular ca sa iti pot propune un plan de mese personalizat la nevoile si posibilitatile tale.

Ca antrenamente parerea mea este sa incepi la sala de fitness traditionala cu niste "full body workouts" Antrenamente in care lucrezi tot corpul, astfel incat sa creezi o baza de forta care te va ajuta apoi si daca vrei sa treci pe partea de calisthenics pe care ulterior chiar iti recomand sa le combini cu sala de fitness normala, dar te vor ajuta si la ce iti doresti tu... crestere in masa musculara.

Ma poti contacta in privat pentru mai multe detalii.