|

Buna, vreau sa merg la sala si vreau sa stiu care sunt cele mai bune exercitii pentru fese mai bombat si in cat timp s-ar vedea rezultatele? Dau funda.

3 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Squat asa se numeste cauta pe youtube.Nu iti poate spune nimeni exact, conteaza mai multi factori:alimentatie, odihna...Dar dupa 5-6 luni se poate vedea.

2 răspunsuri:
| a răspuns:

Incearca genoflexiuni

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Daca ti-ai dorit un program de exercitii pentru fese la sfarsitul carora sa poti obtine acel posterior brazilian dupa care toti barbatii isi intorc privirile, atunci incearca programul BeFit Butt Lift. Spre deosebire de alte antrenamente localizate in zona muschilor fesieri, programul de exercitii BeFit este detaliat pe parcursul a 30 de zile. Vei incepe prin a executa doar 10 minute de exercitii pentru fese, urmand ca spre sfarsitul programului sa efectuezi antrenamente zilnice de 30 de minute. Nu ai nevoie decat de o saltea si, optional de doua gantere. Antrenamentul dureaza 10 minute si contine exercitii de baza precum: genoflexiunile din pozitia plie, diferite tipuri de fandari cat si exercitii la saltea inspirate de tehnica Pilates. La sfarsitul acestui antrenament pentru fese iti vei insusi exercitiile de baza pentru un posterior tonifiat. Daca te simti increzatoare, poti efectua mai multe serii, astfel incat sa simti cum muschii fesieri iti lucreaza. Nu exagera insa pentru ca a doua zi va trebui sa urmezi un antrenament cardio. Programul contine 15 tipuri de exercitii pentru fese, intre care se fac pauze de 15 secunde. Iti mai aduci aminte de clasele de aerobica pe care le practicai la sala de fitness? Acum vei avea propriul antrenor cu care lucrezi in fata monitorului / televizorului. Exercitiile sunt ritmate, formate din sarituri, alergare cu picioarele la spate, presarate cu lovituri inspirate din practica Tae-Boo. Per total, antrenamentul reprezinta o alta modalitate de a exersa muschii fesieri prin cardio, probabil neglijata in majoritatea antrenamentelor localizate, de scurta durata. Dupa ce te-ai familiarizat cu exercitii de rutina pentru tonifiere si dupa un antrenament cardio pentru fese, ziua a treia este ziua de rezistenta. Vei vea avea nevoie de un set de gantere, insa poti folosi chiar si doua sticle de apa la 0.5l. Antrenamentul se adreseaza partii inferioare a corpului si include si picioarele. Vei invata exercitii derivate din traditionalele genoflexiuni...2014 - 2100 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează