| Filip390 a întrebat:

Daca eu vreau sa-mi maresc rezistenta la alergare pot lua proteina whey? Sau ce altceva as putea lua? Va rog doar sfaturi despre suplimente sa-mi dati.

3 răspunsuri:
anonim_4396
| Anonim a răspuns:

Uou uou uooou, stai asa.Nu baga de astea.Nu iei tu nica proteine fara sa consulti un doctor.Si plus, cu toate ca mergi la un doctor si da, poti cu toate ca vei fi mai rezistent la alergare, vei putea ataca organismul altcumva. Orice are si alte faze.Adica pe langa bun, mai e si rau.Cu toata ca nu suna bine si poate dura foooaaaaarte mult, uite ce-ti recomand eu pentru a fi natural mai rezistent.Ia totul de la 0.Incepe azi sa alergi 10 minute.Maine vei alerga 15, poimane 20, peste trei zile 25 si tot asa cu 5 minute in fiecare zi mai mult si vei vedea ca faci progrese.Vezi ca eu iti zic! Sa nu vi upa sa te plangi! Daca sari peste o zi, trebuie sa te intorci de la 20 de minute.Zi mersi ca nu am venit cu o veste rea sa-ti spun sa reiei de la 10 minute.In momentul in care o sa ajungi peste zile si zile sa alergi 55 de minute fara oprire, atunci sa stii ca esti rezistent. Daca fumezi, sa stii ca toata chestia asta nu o sa mearga si apropo, am uitat sa-ti zic... Daca alergi de exemplu 20 de minute dar dupa te simti mai obosit ca nai8a, urmatoarea zi mai alearga o data tot 20 de minute sau cat ai alergat ziua precedenta.


Sper ca ti-am fost de ajutor.Noroc!

| AnastasiaK a răspuns (pentru anonim_4396):

Iti zic eu: nu, nu i-ai fost de niciun ajutor ca ai scris numai prostii. Habar n-ai ce-s proteinele și n-ai nicio treabă cu metodica învățării alergărilor din atletism. Pe viitor zic să dăm sfaturi după ce studiem subiectul în loc să zicem orice elucubrații ne trec prin cap.

Acum, pentru autorul întrebării: niciun supliment nu te ajută. Singurele care te-ar "ajuta" aici ar fi alt tip de substanțe happy Suplimentele te ajută să te recuperezi mai rapid după antrenament sau îți dau un boost de energie înainte/în timpul antrenamentului ca să fii mai eficient. Dar dacă organismul tău nu are deja rezistența necesară pentru a efectua antrenamentul pe care îl vrei (în cazul tău, alergarea de x km sau y min), nu te face suplimentul să poți mai mult. Pentru rezistență îți trebuie mai mult antrenament (și NU zilnic cum a fost sugerat anterior) și o tehnică corectă specifică alergării de semifond-fond (care diferă de cea a alergării de viteză).

| Anonim a răspuns (pentru AnastasiaK):

Colegelor mele si mie asa ne-au recomandat alte persoane.Ma bucur ca exista doctori pe aici...