|

Daca o săptămana o ființa umană cu gânduri si voința de a scapă de grăsimea de pe abdomen nu mănâncă decât 1 sau de 2 ori pe zi doar grătar, salate, legume, omleta, oua si toate care sunt sănătoase si face multe abdomene care ard caloriile si le face cum trebuie, v-a da jos grăsimea? Daca are ambiție? Sau in cât timp? Daca face mai mult sport si mănâncă mai puțin? DAU FUNDA va rog răspunsuri adevărate si bune, sau altceva sa ardă mai repede grăsimile! Mulțumesc si o zi super va doresc!

7 Raportează Evaluează
7 răspunsuri:
| a răspuns:

Daca face si jogging sunt sanse mari ca intr-o luna sa slabeasca.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu este bine sa mananci prea putin, iti dai metabolismul peste cap si te ingrasi, Trebuie sa ai 3 mese pe zi care sa iti lase senzatia de satietate, sa nu iti mai fie foame, dar nici sa nu te simti plin. Cel mai bine este sa mananci la aceleasi ore si sa combini mancarea cum trebuie, gratarul cu legume este o idee foarte buna, Sa bei apa, cel putin 2 litri, si ai mai putea adauga inca unul avand in vedere ca vrei sa slabesti si faci miscare, Sa nu bei apa la o ora dupa masa, dar poti bea ceai. Sa bei apa imediat dupa ce te-ai trezit. Sa respecti un program de somn, si acesta este foarte important in reglarea metabolismului de unde porneste totul. Sportul este de asemenea extrem de important, practica-l regulat si gandit, Ai putea incerca sa combini exercitii de cardio, precum alergatul cu lucrarea masei musculare pe diferite zone, concentrandu-te pe cate o zona in fiecare zi.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu, metabolismul cand este privat de energie din exterior intra in urgenta si va reduce metabolismul si la 40% chiar, dupa saptamana aia cand tu manci normal acele 40% se vor adauga normal, de asta dietele sunt o porcarie, abdomenele nu ard nimic, eu recomand culturismul si orice doctor recomanda culturismul nu cardio, cardio inseamna ca toata viata diete + cardio si iar in scimb masa musculara inseamna metabolism mai rapid deci poti manca mai mult, desigur ca si cardio e bun dar si culturismul, du-te la sala sau baga acasa cu 2 gantere de 20 kg fiecare plus insanity de 2, 3 ori pe saptamana si defict caloric dar nu mult

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

1. Dietele cu puține calorii încetinesc rata metabolică
Primul lucru care sa intampla in timpul unei lipse severe de calorii este o incetinire a ratei metabolice. Cu cat caloriile sunt mai putine, cu atat metabolismul se incetineste. Mai simplu spus : Cand mananci mai putin, corpul arde mai putin. Cand mananci mai mult, corpul arde mai mult. Incetinirea metabolica este bine documentata. Cand caloriile sunt restrictionate, metabolismul scade cu cel putin 20-30%. Unele studii arata ca in urma unei restrictii severe, metabolismul poate ajunge deprimat cu pana la 45%. Asta inseamna ca un necesar zilnic de 3000 de calorii poate ajunge la doar 1650 calorii! De aceea dupa diete prelungite poti sa continui sa mananci putin si sa nu mai pierzi in greutate. Asta explica de ce e extraordinar de greu sa pierzi ultimele 5 – 10 kg folosind aceasta abordarea. De asemene, asta explica de ce e asa de usor sa pui greutatea inapoi imediat dupa.
2. Dietele cu puține calorii te fac să pierzi masă musculară
Cel mai dezastruos efect al dietelor cu putine calorii este pierderea de tesut muscular. Muschiul e tesut metabolic activ – ai nevoie de calorii pentru a il mentine. Reducerea lui este una din metodele prin care corpul reduce necesarul de calorii in momentul in care detecteaza o perioada de infometare. Mai mult de atat, e usor pentru corpul nostru sa transforme tesutul muscular in energie. Procesul de numeste gluconeogeneza. Acesta include arderea muschiilor scheletali, iar la un moment dat arderea chiar si muschiul inimii. Numeroase studii arata ca o dieta cu putine calorii neacompaniata de exercitii face ca 40-50% din greutatea totala pierduta sa provina din tesut muscular.
Multe diete, in special cele cu foarte putini carbohidrati duc la pierderi mari de greutate provenite din apa. Adunand pierderea de apa, glicogen si masa musculara, 75% din greutatea pierduta NU e grasime! Pierderea initiala in greutate in urma acestor diete este foarte inselatoare. Numarul mai mic ...2004 - 2111 + Vezi răspunsul întreg

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Incearca alergare sau sarit coarda etc. Asa vei da jos dar nu intr-o saptamana, probabil in cateva luni, depinde cat de mult vrei sa dai jos.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Pierderea in greutate nu implica doar mancat putin si sport.kilogramele pot fi si o problema a organismului. poti sa nu mananci decat paine cu apa o data pe zi si sa te ingrasi.cel mai bine este sa faci o analiza sa vezi ce lipseste organismului tau, ce dereglari are si sa vorbesti cu un nutritionist sa vezi ce dieta ti-ar fi potrivita tie. "Ati tinut o cura de slabire severa si sunteti dezamagita de rezultat? Faceti sport si totusi kilogramele in plus sunt o problema pentru dumneavostra? Aveti un stil de viata sanatos, o alimentatie rationala, iubiti miscarea si activitatea fizica si totusi continuati sa luati in greutate? Poate ar trebui sa va intrebati daca nu aveti o problema de sanatate, pentru ca dincolo de supraalimentatie si sedentarism, cauzele omniprezente ale unei greutati neadecvate, kilogramele in plus si in speta obezitatea pot fi date si de unele tulburari metabolice sau hormonale.

Luarea moderata in greutate poate fi consecinta unor modificari hormonale mai mult sau mai putin severe in timp ce obezitatea presupune de cele mai multe ori grave dezechilibre ale hormonilor."

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu zic sa fai miscare multa si sa mananci legume si fructe, sa nu mananci foarte mult pe zi dar nici sa nu te infometezi, de asemenea trebuie sa faci mult sport si sa bei multa apa! Sper ca te-am ajutat! Succes!

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează