|

E ok acest meniu echilibrat si sanatos pentru slabit si mentinere? Mic dejun - 2 felii paine prajita neagra + 2 feliute telemea + 2 felii sunca slaba + salata verde.

Pranz - mazare fiarta cam 100 g + o bucata somon 200 g, salata verde, 1 cartof mic fiert, zeama de lamaie, iaurt amestecat cu piper + usturoi.

Cina (18:00): un mar mediu + 4 biscuiti cu cereale belvita.

Antrenament: 45 minute kickbox hiit.



E in regula?

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

Cartofu ăla la prânz mi se pare inutil, iaurtul e ok dacă ții tu neapărat să-l mănânci.
biscuiții ăia belvita n-au ce să caute, bogați caloric și plini de zahăr, nimic bun în ei.
Cina trebuie să fie mai complexă, măru e gustare nu masă principală.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru Adry05):

4 biscuiti au 220 calorii si marul 50. Ti se pare asa calorica cina? laughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ciudatenie):

N-ai înțeles nimic din ce am zis. am zis că biscuiții belvita sunt foarte calorici, conțin mult zahăr și absolut nimic bun organismului și în plus nu consumi zahăr la cină, dacă vrei zahăr ori la micu dejun ori la vreo gustare devreme. dacă vrei ceva dulce benefic consumă miere sau ciocolată neagră (e una foarte bună la lild cu alune întregi). mărul am zis că e gustare, nu cină, adică nu e suficient cât să țină locu unei cine! Combinația aia dacă ții neapărat s-o mănânci mănânc-o la micul dejun nu la cină. mai bine mănânci la prânz o supă de pui și prânzul zis de tine la cină fără acel iaurt

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Unde sunt proteinele? grasimile? prea multi carbo, nu e sanatos

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru RAY):

Somonul nu e proteina? Iaurtul?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ciudatenie):

In loc de mar pui un avocado mare si gata

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ciudatenie):

Ba da si este foarte sanatos, dar grasimi un avocado

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru ciudatenie):

Important este sa iti placa tie si sa manci mai divers

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Suna bine, adauga si iaurturi si cottage cheese, belvita sunt plini de zahar, pentru cina poti alege legume sote sau la cuptor.
Adauga si oua la micul dejun, tin de foame.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

De la asta slabesti, nu te mentilaughing

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează