|

La început pentru fete dacă începi cu gantere de 2 kg este prea putin?

20 răspunsuri:
| a răspuns:

Deloc, e foarte bine

| a răspuns:

Incepi cu cat poti sa faci, 0, 5kg sau 10 kg, nu conteaza.

| a răspuns:

Este perfect. Fa cu cat poti sa faci, executa corect miscarea, nu te uita la greutate. Totusi, in viitor, poti creste greutatea. Am vazut fete care raman la ganterele de 2-3 kg la toate exercitiile si dupa cateva luni bune de sala. Nici asa nu e bine. N-o sa mai cresti in masa daca nu cresti greutatea, oricate repetari ai face.

| a răspuns:

Fetele nu baga greutati la sala. Eu zic sa faci mai mult cardio.
Daca incepi si ridici cat ridica si un barbat, o sa-ti creasca testosteronu, si odata cu el, mustata, barba, ca sa nu mai zic ca de la spate o sa arati ca un barbat. cu titai spatele si picioare de-alea de rugbist laughing E urat pentru o femeie, sa aiba mushi.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Serios? Fetele nu baga greutati? Toate fetele FIT si cu fundul rotund fac cu greutati.

Ca sa arate cum zici tu ar trebui sa faca cu greutati MULT mai mari decat zice fata asta (pana la 200kg VS 2 kg... fa si tu diferenta ) + sa manance 4-5 fripturi pe zi + suplimente (sau crezi ca aia arata asa doar din exercitii?).

Daca nu stii NIMIC despre sport si corpul uman, nu mai comenta idiotenii.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

"E urat pentru o femeie, sa aiba mushi." E o replica specifica barbatilor care n-au laughing

| a răspuns (pentru AnastasiaK):

Adica e ok sa arati ca un barbat? adica asa?
https://i.pinimg.com/......218da7.png
Naspa.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Pai DACA ai face sala (iar asta e un mare DACA), ai sti ca si ca barbat dureaza destul sa arati asa, iar o femeie are organismul destul de diferit...nu stau sa-ti explic acum cum e cu estrogenul si testosteronul. Sa nu mai zic ca depinde si de alimentatie si de programul de antrenament.

https://www.instagram.com/......pNq7Un-ds/

Tipa asta avea aici 51kg si facea indreptari cu 100kg...eu nu neg ca sunt barbati care arata asa, dar nu cred ca asta e aspect masculin :))

| a răspuns (pentru AnastasiaK):

Nu-mi place deloc. Adica ca barbat, vrei o femeie cu trasaturi feminine, nu cu trasaturi de barbat, ca doar nu sunt gay, daca voiam barbat imi luam barbat direct, nu femeie care sa arate ca unul. Dar feminitatea aia la o femeie, care se duce, cand arata in halu ala, si incepe sa-i creasca par pe tate si mustata, si barba ca la barbati din cauza testosteronului.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

No offense, dar daca asa arata un barbat in conceptia ta (ca fata pe care ti-am aratat-o)...atunci vai de barbatul ala laughing

Also, eu zic sa te mai documentezi despre cum functioneaza organismul uman...ca nu pare ca stii.

| explică (pentru anonim_4396):

Ok, prostie mai mare ca asta n-am auzitlaughing)

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Esti sarcastic nu?

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Dacã asta zici ca aratã naspa eu ma impusc.
Zi ca te face?

| a răspuns (pentru Morbid):

Deloc. Doar am zis ca e ok ca ea sa foloseasca 2kg pe gantera si sa faca fitness, decat sa faca culturism, ca daca faci cu 10kg pe gantera, ajungi ca aia, din poza de mai sus.
Piept de barbat, coapse de barbat, spate de barbat cu titai trapezu, mustata, si un clitoris cat un mic penis. Da, clitorisu ala din cauza hormonilor, se va transforma intr-un micro penis. happy
Nu stiu daca o femeie ar vrea asta. Una e sa faci squat-uri, si cardio si banda, si zumba, si kangoo jumps. si una e sa bagi exercitii cu gantere de 10kg, sa bagi 100kg la picioare, si 40 la piept, 60 la spate. Ca se transforma in barbat. Si nu zic din desene, uite-te la culturiste, cum arata.

| a răspuns (pentru anonim_4396):

Alea i-au hormoni omule, e o diferenta enorma.

| a răspuns:

Eu zic sa te concentrezi pe cardio mai mult.bafta big grin

| a răspuns (pentru StrongHeart):

Da, de ce nu ar vrea sa fie slaba cand poate sa fie fit laughing? Ar trebui sa le faca pe amandoua, dar in niciun caz sa se concentreze pe cardio mai mult.

| a răspuns:

Ai putea face un program de exercitii compuse deoarece sunt cele mai bune la dezvoltarea masei musculare si tonifiere si poti creste greutatea cum iti este tie comod doar sa simti accea stimulare adica ca te ajuta sa cresti.Nu uita de alimentatie(sa iti asiguri 1.5g proteina/kg corp) si odihna! Spor!

| a răspuns:

Asta depinde de fiecare persoana... daca ai gantere de 2 kg fa serii de cate 30 cu pauza de 5 minute. daca te soliciti prea mult dupa prima serie insemna ca greutatile sunt prea mari happy!