|

Salut, am 15 ani si recent de doua zile m-am apucat de sala, primele doua zile am facut circuit pentru ca asa mi-a recomandat toata lumea, si nu stiu acum cum sa-mi fac programul, imi puteti da idei va rog? (fara spate) dau funda

10 Raportează Evaluează
10 răspunsuri:
| a răspuns:

1 prost face stretching inainte de sala. astuia ii cedeaza incheieturile si/sau ligamentele in timp record.
alt prost face abdomen de 10 ori crezand ca face ceva.
alt prost inghesuie triceps dupa piept.

bune sfaturi rolling on the floor)). de ce fara spate?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

N-a zis ca ii cedeaza incheieturile... Deabia s-a apucat de sala.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Uite... te poti informa de aici : http://www.megaproteine.ro/antrenamente-si-nutritie.html
Nu inteleg de ce nu poti face spate. Sunt exercitii cum ar fi tractiunile la bara cu priza larga care nu afecteaza coloana (Nu ca altele ar face-o daca le executi corect).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru FitnessTrainer):

Ti se pare ca am intrebat eu ceva? Nu exista exercitiu la spate sa afecteze coloana daca e facut corect.
Si vis-a-vis de chestia cu incheieturile tu esti pe langa. Long story short: stretching inainte de hipertrofie musculara cum zice primul tembel = o prostie imensa. Dupa antrenament stretching = extraordinar. Inainte e o prostie. Vezi cui raspunzi si citeste atent inainte sa iti dai cu parerea pe langa subiect.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru JohnnyBi):

Greseala mea. Am inteles ca zici ca asta ce-a pus intrebarea e cel caruia ii cedeaza incheieturile(cum te-ai luat de ei pe rand, asa am inteles).

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| explică (pentru JohnnyBi):

Pentru ca vreau sa mai cresc

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns (pentru michaelscofield):

Deci si tu esti genul redusului care crede ca sala opreste cresterea? Cine va baga rahatul asta in cap?

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Prima zi : Biceps şi piept
A doua zi: Umeri şi triceps
A treia zi : Abdomen (Este în locul spatelui, normal a treia zi era spate )
A patra zi : Picioare
3 zile pauză.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

POTI INCEPE cu straching, de acolo poti face piept gat etc, iventeaza tu exerciti pentru tine, toate sunt eficiente

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Eu fac sala de 2 luni si tin sa-ti spun ca-n primele 2 saptamani ma trezem c-o febra de ...In fine. Uite cum lucrez eu: Biceps + piept + abdomene (cat poti...de preferat 70 la inceput si cresti mereu putin cate putin); triceps + spate + gat + abdomene si picioare + abodmene.
Da...stiu ca exagerez cu abdomenele, dar cred ca "patratelele" arata cel mai bine pe langa un biceps tare.
Daca tu zici ca nu faci spate, atunci poti combina tricepsul cu picioarele, dar sa incepi neaparat cu tricepsul.
In caz ca ai o problema medicala cu spatele, iti recomand sa renunti la sala fara intarziere...

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează