| rumble123 a întrebat:

Salut, am 16 ani si vreau sa ma apuc de sala zilele astea cu un prieten, am auzit ca trebuie sa mananc mult gen 5 mese pe zi chiar 6... idea e ca eu nu mananc nici 3 pe zi, puteti sa-mi dati idei cat ar trebui sa mananc si ce atunci cand sunt la sala? si un medicament ceva cu proteine (nu steroizi) care sa ma ajute la dezvoltare mai repede Multumesc

Răspuns Câştigător
| Wehes a răspuns:

Tu ai idee ce e ''Naposim''?
Naposim e Steroid. Noi aicea vorbim de suplimente nu de steroizi.
Eu n-am treaba cu Steroizii, ii spuneam la om ca SUPLIMENTELE nu dauneaza ficatului. Steroizii sunt alta discutie. + ca, ce steroizi sa ia el la 16 ani fara nici macar 1 luna de sala?!

9 răspunsuri:
| Cosmin86 a răspuns:

"Nu conteaza cat de mult mananci", serios? Esti doar un copil mic, nu?

| Cosmin86 a răspuns:

Dar cine vorbea de medicamente? sigur, sunt sub forma de pastile sau prafuri, dar NU SUNT MEDICAMENTE, ci SUPLIMENTE ALIMENTARE ( dar tu fiind un copil mic paralel, e clar ca habar nu ai despre ce e vorba )

Nu toti putem sa bagam ca tine 1-2 kg de carne IN FIECARE ZI ( mai am zile cand ma apropii de 1.5 - 2 kg, dar nu pot zilnic ), asa ca mai folosesc suplimente, poate imi spui cu ce ma afecteaza ( dar nu le mai zi MEDICAMENTE< cand cineva le zice la suplimente medicamente e clar ca e COMPLET PE LANGA )

| Cosmin86 a răspuns:

Da, noi vorbim de ceva, tu vorbesti de CU TOTUL ALTCEVA

nici macar nu stii diferenta intre SUPLIMENTE si MEDICAMENTE, lucruri COMPLET DIFERITE

| PreaDulcePreaFin a răspuns:

Organismul o sa cera mai multa mancare, stai linistit big grin

| PreaDulcePreaFin a răspuns:

Nu stiu ce medicamente zici tu acolo, dar daca te referi la suplimente esti total pe langa, iti poata dauna doar in cazul in care exagerezi si iei prea mult, dar nici nu cred ca se poate pune problema la un incepator

| Wehes a răspuns:

Hai ca e buna asta cu ''medicamentele'' laughing) Nu ma, mai obosesc sa raspund.