| IlieAdrian78 a întrebat:

Salut, Am si eu niste intrebari legate de sala(! sunt incepator!):

1.Doua serii pana la epuizare este suficient?

2. Câtă pauza trebuie luata intre serii? (Sau depinde cate repetari faci?)

3. Câtă pauza trebuie luata dupa exercitii? (Gen daca luni fac brațe iar joi fac spate si biceps, E ok sa fac si bicepsul?)

4. Daca nu ma descurc in a lua suficienti carbohidrați si grasimi (nu vreau sa ma ingraș sau sa slabesc) dar in schimb am grija de kalorii si proteine zilnic nu am sa vad rezultate bune?

5.Acum sper sa nu râdeți...Dar daca ma mansturbez risc sa pierd proteine si kalorii? (Asa am auzit)

Mulțumesc mult.

Răspuns Câştigător
| Sekim a răspuns:

1. Da. 2 serii pana la epuizare per exercitiu sunt suficient. Totusi, e mai complicat decat un raspuns da/nu. Totul depinde de cum raspunde organismul la acel tip de antrenament si ce rezultate ai. Dupa ce faci sa spunem 6 luni asa, poti schimba antrenamentul sa vezi daca e vreo diferenta.
2. Iti recomand sa iei pauza intre 3-5 minute pentru a te recupera complet pentru a doua serie.
3. In principal, optim pentru organism ar fi o pauza de 72h intre aceleasi grupe musculare, dar si aici depinde de cum se simte muschiul si cat de intens a fost antrenamentul precedent. Nu toate grupele musculare se refac foarte greu, iar nu toate grupele musculare pot simti febra musculara si oboseala la fel.
4. Cum sa nu te descurci? 100g oleaginoase ( alune, seminte etc ) = 600 kcal, 50g grasimi sanatoase ( recomandat cat mai putine grasimi saturate ). 100g paste sau orez - aprox 400 kcal si 70-80g carbo, iar ovaz la fel sau orice fel de cereale preferi tu.
5. Depinde. Nu pierzi multe, asta cu siguranta. Deci nu iti face griji cu privire la asta, desi totusi mai bine renunti la acest obicei din n motive.

1 răspuns:
| Ilovedinero a răspuns:

1Nu.Faci serii scurte si multe.Mai bine faci 4 serii a cate 10 repetari decat 2 cu 15.
2. Cam 1 min-2 intre serii
3. Cam 4-5 min intre exercitii