|

Salut, daca fac Intermittent Fasting si ma antrenez dimineata de la 9:30 pana pe la 11, am energia necesara pentru un antrenament eficient fara sa mananac ceva inainte?

4 Raportează Evaluează
Răspuns Câştigător
| a răspuns:

Depinde de organism si de ce rezerve ai. Stii cum e cu postul asta...nu mananci, nu mananci, dupa bagi ca spartu'...mie nu mi se pare o metoda grozava. Insa are si asta adeptii ei, pentru unii a dat roade, pe altii i-a terminatlaughing
beneficii in crestrea in masa musculara: aparitia unor mecanisme de supracompensare si adaptare a corpului care duc la asimilarea imbunatatita a nutrientilor si cresterea anabolismului proteic.
Care sunt riscurile?
Postul intermitent poate duce la incetinirea metabolismului daca nu mananci suficient per total si/sau corpul tau nu se poate adapta.
Lipsa de energie la antrenamente sau refacere insuficienta.
Probleme emotionale (depresie, anxietate) daca esti obistuit(a) sa mananci mult si des. Aparitia sau agravarea unor probleme de ordin medical (hipoglicemie, gastrita, colecistita, constipatie, diaree).
Aparitia unor deficite de nutrienti daca nu alegi bine alimentele in perioadele de hranire. Aparitia unui surplus caloric daca mananci prea mult, indigestii, distensie abdominala.
Riscurile sunt imposibilitatea corpului de a mobiliza energie (din grasime) atunci cand nu mananci. Stresul cotidian, dietele de infometare tinute anterior, dezechilibrele hormonale si diverse alte probleme de sanatate (o gastrita, de exemplu) iti pot ruina eforturile si iti pot supune corpul unor suplicii inutile. De asemenea, momentul cand trebuie sa mananci mult poate veni cu cateva probleme: imposibilitatea de a digera toata cantitatea de alimente (unele ajungand sa fermenteze in tubul digestiv), distensia abdominala.
Aportul prea mare de calorii este si el un risc daca folosesti alimente rafinate (fainoase, dulciuri, alimente incarcate caloric). In postul intermitent pot fi folosite si enzimele digestive, probioticele sau alte suplimente care sa ajute digestia.
Tu alegiwinking

3 răspunsuri:
| a răspuns:

Nu,mancarea este benzina care ne tine in viata, inainte de cardio =carbo, inainte de culturism proteine

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Nu poti sa faci asta pe stomacul gol, mai ales dimineata...

Corpul tau are nevoie de carbohidrati inainte de antrenament, poti sa mananci cereale sau o banana, nu au foarte multe calorii dar au carbohidrati, ceea ce ai tu nevoie, deci e win win.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează
| a răspuns:

Depinde ce fel de antrenament faci, daca te duci sa alergi un pic pe banda si un pic pe bicicletaai energie dar daca te duci sa faci un antrenament de masa cu greutati mari lesini pe acolo laughing
Sincer IF e doar un trend care o sa treaca, mananca cum trebuie antreneaza-te cum trebuie si gata.

RăspundeRăspunde Raportează Evaluează