| Razvan_Ioan_Olariu_1989 a întrebat:

Salutare...ce știți despre steroizi produsi de firma Mutant pharma? Mulțumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| Cosmin4Fit a răspuns:

Medicii nu iti ofera posibilitatea de a lua, dar iti pot oferi informatii. E adevarat, experti pe domeniu sunt greu de gasit, dar poate uneori vizitezi Bucurestiul, Clujul, Iasiul, etc. Acolo ai putea gasi un medic care sa-ti ofere indicatiile potrivite. Inca ceva... steroizii anabolici, cei injectati, sunt ilegali. Nu stiu sigur daca si la noi in tara, si care sunt sanctiunile, dar in SUA sigur e asa.

Din pacate, romanii sunt mari amatori de steroizi. Poate pentru ca legea perminte, sau ca nu este asa de aspra, oricum, nu creaza dependenta ca celelalte droguri, dar obiceiul sau rezultatele in sine pot deveni o obsesie.

Tot ce vezi super extra pompat si devinit e probabil injectat pe ici pe colo.

Se spune ca nu-s nici asa de daunatori neaparat, daca sunt utilizati cu cap si masura, dar iti pui oricum sanatatea in pericol. Ideea e simpla: Daca ii iei... nu stim sigur ce se poate intampla... dar stim sigur ca daca nu-i iei, nu ai ce pati de la ei happy

Iti urez mult succes!

2 răspunsuri:
| Cosmin4Fit a răspuns:

Buna happy vad ca tot nu ti-a raspuns nimeni. Esti sigur ca vrei sa-i iei? Cel mai bine ar fi sa consulti un medic inainte. E un subiect mai sensibil asta. Dar iti recomand medicul, sincer. El iti va spune ce ar fi cel mai bine sa iei, si in special, cum. Nu antrenorii. Mediciiiiiii.

| Razvan_Ioan_Olariu_1989 explică (pentru Cosmin4Fit):

Medicii...nu prea iti ofera posibiliatea asta. Cel putin cei din zona mea. Nu m-am decis sa ii cumpar. Tocmai de aceea am si facut o intrebare. Incerc sa gasesc ceva bun sa imi pierd timpul si sanatatea cu tot felul de marfuri de proasta calitate. Mulumesc oricum Cosmin.

| Cosmin4Fit a răspuns (pentru Razvan_Ioan_Olariu_1989):