Întrebare recomandată | Vernusio a întrebat:

Ai fost vreodata in depresie? Cum ai trecut peste?

22 răspunsuri:
| Freya1 a răspuns:

Da am fost si poate sa imi revina orcand deoarece sunt vulnerabila.Eu am trecut peste cu ajutorul iubiri si sperantei de mai bine, mi-am facut ca si scop ca in a doua zi dimineata sa ma trezesc si sa imi fac planuri de viitor pe care sa muncesc sa adun si sa lucrez ca sa imi ocup timpul si sperand ca la un momendat reusesc sa imi implinesc visele si sa imi cladesc viitorul am trecut incet peste

| Mădă0611 a răspuns:

Sunt, si nu ma stresez. La mine baiul e ca am inteles ceva legat de lume si mno, n-o pot schimba, iar eu stiu deja ce stiu, nu imi ramane decat sa cant "no need to run and hide, it's-a wonderful, wonderful life, no need to laugh and cry, it's-a wonderful, wonderful life." Adica stiu ca "everyone is fighting a hard battle", si ma intristez, ba chiar am ajuns sa vad mamele ca pe niste fiinte malefice, ca pentru "sa nu fiu singura la batranete" creaza viata care o sa sufere, dar "no need to cry", pentru ca daca lupta, suferinta si moartea nu ar fi existat, organismele nu ar fi evoluat, asta insemnand ca lumea nu ar fi aratat cum arata; nu ar fi existat nici un fel de planta, sau vreun animal. Daca analizez si asta, existenta plantelor si animalelor e degeaba, e doar entropie.

| RAY a răspuns (pentru Mădă0611):

Poate gandesti prea realistic mady

| Crackman a răspuns:

Depresia ramane mereu... poti doar sa o controlezi.

| ALGator a răspuns:

E bine sa ai unde sa pleci dimineata sau de ce sa te apuci. Cu timpul trece. Iti revine cheful incet-incet sa faci lucruri care iti placeau inainte.
Succes!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sunt in depresie!

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Depresia, in cazul tau, este un eufemism pentru un grad de retard mai putin grav.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Nu

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: