| anonim_4396 a întrebat:

Ce reprezinta mai exact veriga lipsa in biologia darwineana?

| WhatheWow a răspuns:

Intre trecerea de la o specie la alta ar fi trebuit sa existe specii intermediare care sunt numite si verigi intermediare; mai concret, ruperea de o specie si evolutia ei in alta nu s-a facut peste noapte iar toate schimbarile aparute au o cronologie in asa zise-le verigi de legatura.
Poate ca pe vremea lui Darwin aceste fosile nu prea erau prezente insa astazi s-au descoperit cateva.

regis
| regis a răspuns:

Cel mai usor intelegi din exemple. Cel mai des folosit in acest caz este girafa. Este singurul mamifer cu gatul atat de lung, deci conform darwinistilor, aceasta se trage dintr-un stramos tot mamifer, cu gatul normal, care in timp a evoluat, gatul lungindu-i-se din ce in ce mai mult, pana la dimensiunile actuale. Aceasta evolutie s-a produs intr-o perioada foarte lunga de timp, dar desi s-au gasit fosile de mamifere cu gat scurt si fosile de girafe, nu s-a gasit nici o fosila de mamifer care sa aiba gatul pe jumatate de lung fata de gatul girafei. Aceasta ar fi veriga lipsa din lantul evolutiei girafei.

Nu este nici o veriga lipsa, doar se vorbeste ca nu se cunoaste exact acel stramos care a luat o alta curba spre noi oamenii.Insa acel stramos acea veriga nu mai are cum exista atita timp cit ea sa daptata cu suces.Deci odata ce procesul incepe ori reusesti sa te schimbi ori dispari.Si daca ai resusit atunci in urma ta nu mai ramine altceva decti noul organism aparut.Veriga aia sau din ea un individ sau citiva indivizi au reusit sa se transforme datorita unor conditii de mediu noi aparute pentru care ei nu erau facuti.Deci acea veriga era amenintata cu disparitia si trebuia sa ia masuri.Cine a luat masuri si a reusit s-a dus catre altceva si restul a disparut, ia distrus natura.

| anonim_4396 explică (pentru relian):

Tuuu..., tot pentru tricou? Felicitari!

| relian a răspuns (pentru anonim_4396):

Pentru ce? Ce tricou draga ce tot zici acolo? Cred ca ai gresit adresa

| Seby90 a răspuns:

Pai in Romania sunt analfabetii, nu invata si dau cu sapa.

| CryChristiAN a răspuns:

Maimuta se trage din omhappy.

| anonim_4396 explică (pentru CryChristiAN):

Lasa trollingul vreau raspunsuri pertinente.

| CryChristiAN a răspuns:

In plus, Darwin nu emis aceasta teorie.
EL doar a dezvoltat-o foarte mult
Se crede ca aceasta teorie ar fi aparut dupa 300 de ani de la sfarsitul celui de-al optulea sinod ecumenic.

| RAY a răspuns (pentru CryChristiAN):

Gresit, de acum 2000 de ani se stie ca speciile evolueaza, insa darwin a explicato prin dovezi nu prin vorbe de asta teoria lui e baza biologiei monderne

| CryChristiAN a răspuns (pentru RAY):

Sau ma rog a explicat-o. Nu stiu, ce-i drept cand a aparut, dar multi fac confuzia in a crede ca el a emis-o, ceea ce este fals.

| RAY a răspuns (pentru CryChristiAN):

El a descoperit mecanismul evolutiei si la explicat fb, desigur ca stiinta a evoluat in timp, acum stim ca unele specii evolueaza spontan nu doar lent

| Gavril_Catalin_1998 a răspuns:

Vladut1997gab,nu cumva omul se trage din maimuta?