| Annaid a întrebat:

Credeti ca exista extraterstrii? Argumentati happy Merci :*

| xXx3оЛуШкАxXx a răspuns:

Eu,personal cred.Pentru ca omul a putut sa studieze doar calea lactee dar mai sunt inca mii de galaxii pe care omul nu lea descoperit.Si,posibil ca intr-o galaxie undeva pe o planeta este prezenta alta forma de viata.

| chelstone a răspuns:

Exista si explicatia e simpla, cum existi tu asa exista si ei, traim intr-un univers infinit iar terra in acest univers infinit este mica spre 0, pe sistemul: gandeste-te ca ai imparti 1 sau oricare alt numar finit la infinit (1:infinit), rezultatul spunem noi ca este zero, insa daca o sa faci niste cursuri de analiza matematica o sa vezi ca rezultul nu este un zero pur, e un nr foarte mic care tinde la 0, dar el exista, la fel pot exista si alte civilizatii

| bebetho a răspuns:

"extraterstrii" nu stiu daca exista dar extraterestri cred ca exista pentru ca probabilitatea de a exista mi se pare mai mare. Intr-un univers inimaginabil de mare, care continua sa se mareasca fara nici o jena cred ca exista viata si pe alta/e planeta/e.

| WR104 a răspuns:

Da exista.Eu sunt unu dintre ei.

| Narcis2007 a răspuns:

Eu cred...dar nu sunt ceea ce ne imaginam noi...

| hatze a răspuns:

Eu cred! ptru ca istia de la fbi au extraterestii si ii tineau in sercret! asa am auzit eu! ast funa

| crmr a răspuns:

Da pentru ca acum 50-60 de ani a cazut o nava spatiala pe tera si au incercat sa ii salveze dar nu au putut si exista poze le au dat la tv

| Cristian_6815 a răspuns:

Este suficient sa te uiti in stanga si in dreapta si iti vei da seama ca multi nu mai sunt de pe lumea astahappy

| baiatulxboyx a răspuns:

Eu cred ca exista, deoarece viata noastra e menita sa fie mult mai interesanta decat ce e pe Pamant si in plus, la cat de mare e universul, de ce nu ar mai fi si alte forme de viata?

| milom a răspuns:

Se scrie cu un i.

Probabil da, dar nu in vreuna din formele prezentate in filme sau in capetele usoare care se declara rapiti de extraterestri.

Ca argument... nu stiu, ceva Carl Sagan, Stephen Hawking sau - preferatul meu - episodul pe tema asta din BBC's In Our Time cu Melvyn Bragg.

| D3utzaD3d3 a răspuns:

Poate exista dar n'o sa vin pe Pamant te asigur...

dar da eu am auzit ca exista

| ema1ih a răspuns:

Http://www.antena3.ro/......22562.html

Poate exista... poate nu exista...
Intrebarea acasta si-o pun toti oamenii!
Chiar daca exista atatea dovezi ca s-ar putea sa existe extraterestrii eu, sincera sa fiu, nu voi crede ca exista extraterestrii pana in momentul cand o sa vad o dovada cu ochii mei :o.(ma refer sa nu vad din poze, stiri etc.):p

In concluzie : Nu exista si nici nu va exista extraterestii, ei fiind doar inventii( dupa mine ).

Astfel viata va ramane absolut la fel de plictisitoare (:|\(:|(:|(:|