| bondarel10 a întrebat:

Credeti ca exista extraterestri? Daca da, argumentati!

NOname
| NOname a răspuns:

Da, desigur, cred că există viaţa extraterestră.
La câte miliarde de galaxii, sisteme solare şi planete există doar în Universul nostru (este posibil să nu fie singurul), ar fi chiar culmea ca viaţa să existe doar pe Terra.

| 愛日本 a răspuns:

Da, nu suntem singuri in univers.

| ErrorFound a răspuns:

Normal ca exista, daca ar fi macar 200 de planete ca Terra(si sunt mult mai multe) sigur pe 20 dintre ele ar fi Viata...+formele de viata care n-au nevoie de astfel de conditii fitoase ca sa traiasca...
Daca te iei dupa BlackBoy22 ai ajunge la concluzia ca nu mai exista viata in Univers(exact ca el).
Gandeste-te putin... daca ai fi un Presedinte...si ar veni oamenii tai si ti-ar spune ca au descoperit viata pe alta planeta, TU ai dori sa-i distrugi, sau sa-i studiezi? Sau chiar sa convietuiesti cu ei pentru a deveni mai puternici impreuna.

| OOOLEOOO a răspuns:

Nu am vazut niciodata unul, asta nu e un motiv pentru a spune ca nu exista.

| greyhound a răspuns:

Da exista, dar nu genul ala verde cu ochi alungiti

| Scarbo a răspuns:

Habar nu am.

| snzpaul a răspuns:

Cred ca exista, deoarece se descopera tot mai multe obiecte zburatoare neidentificate [OZN] si chiar robotelul Marty, trimis de cei de la NASA, a detectat ceva pe Marte.

| NeymarJr11 a răspuns:

Exista, ma de toate pe pamantu asta, dar extrateresti traiesc doar in Romania, sa sperie Tiganii sa vina la TV domne am vazut extraterestru X - Batman laughing, sa faca si ei 10 lei, sa isi cumpere tigari.

Dece nu sunt extraterestri si in America pentru ca sunt prea bogati, oameni aia si Extraterestri traiesc la saraci. laughing). Deci nu exista.

| ion933 a răspuns:

Uita-te la documentarul astahttp://www.youtube.com/watch?v=OgntugJ7ROc sunt maii multe partiii le gasestii acolo pe toate uitate si aiii sa vezii ca oo sa aiii cuu totuu si cuuu totuu o alta parere daca gasestiii ceva maii interesant decit asta anunta-ma si pe mine:) fundita te rog:)

| BoGhDaN a răspuns:

Bineneteles ca exista tu crezi ca in TOATE UNIVERSURILE SI GALAXIILE nu mai exista CEL PUTIN O RASA INAFARA DE OAMENI.

| xBro a răspuns:

laughing)rolling on the floor)) Cum sa existe ma extraterestri?, daca existau eram pana acuma morti de 1000 de ani, tu te iei dupa toti prostii?, Nu exista frate, cel care ti-a zis asa ceva nu a vrut decat sa te sperie pe tine, BAFTA!

| Outremer a răspuns (pentru xBro):

Ce prost eşti.
Crezi că existând o altă populaţie de fiinţe umane sau asemănătoare nouă, ar fi venit să-ţi facă ţie strămoşii scrum?
Crezi tu, minte îngustă ce eşti, că eşti singur în toată galaxia? Crezi tu că nu mai există planete care să favorizeze dezvoltarea omului sau să permite o evoluţie cum am avut noi?

| xBro a răspuns (pentru Outremer):

Pari destept dar esti mai prost ca noaptea happy

| Outremer a răspuns (pentru xBro):

De ce?

Egoistule...

| xBro a răspuns (pentru Duucu):

Ba du-te ma si tu copil de 3 ani, credeti in povesti de 2 bani.

Crezi în planeta Marte?

| xBro a răspuns (pentru Duucu):

Exista planete ma dar nu sunt extraterestrii sa va intre bine in cap!

| Duucu a răspuns (pentru xBro):

Planeta Marte nu ai văzut-o, nu ai simțit-o, atunci de ce ai crede-n ea?

| allyn333 a răspuns (pentru xBro):

Universul e infinit si acum se formeaza planete si galaxii.Si exista viata si pe alte planete in afara de extraterestrii care sun credinciosi mai sunt bacterii cu viata.

| LiimeXdx a răspuns:

Invazia extraterestră este o temă comună în povestirile și filmele științifico-fantastice, în care o civilizație extraterestră invadează Pământul cu intenția de a extermina și a înlocui viața umană (Ziua Independenței), de a subjuga umanitatea în cadrul unui sistem colonial (Invader Zim), pentru a folosi umanitatea ca sursă de hrană (Cum să-l servești pe om, Semne), sau, uneori, de a distruge Pământul în întregime (Titan A.E. ).
Scenariul invaziei a fost folosit și ca o alegorie pentru a protesta împotriva hegemoniei militare și contra aspectelor negative sociale din toate timpurile. Războiul Lumilor este adesea perceput ca un act de acuzare a colonialismului european și a diplomației armelor, aceasta fiind o temă comună, motivată politic, pentru anticipații privind invazia extraterestră.
Viața extraterestră (sau viața din spațiul cosmic) este la ora actuală (2013) doar o ipoteză, conform căreia în Univers ar putea să existe și viață al cărei mediu natural nu este Pământul. Acest concept se referă la orice tip sau formă de viață, de la cele mai simple sisteme biologice (de ex. virusuri și procariote) până la cele mai complexe forme de viață cu inteligență proprie și organizare socială. Totuși, existența vieții în afara Terrei, fie ea orișicât de primitivă sau evoluată, nu a putut fi dovedită cu certitudine nici până în ziua de azi. Dar vârsta Universului, uriașă, precum și numărul enorm de sisteme stelare sugerează că dacă Pământul ar fi un model de corpuri cerești cu viață general valabil, atunci viața extraterestră ar trebui să fie întâlnită în Univers destul de des [1]. De asemenea există o contradicție evidentă între probabilitatea de existență în Univers a unor civilizații extraterestre, probabilitate estimată a fi mică dar reală, și lipsa de contacte cu astfel de civilizații sau alte dovezi de existență a lor, contradicție denumită paradoxul lui Fermi.

| deadwillow a răspuns:

Nu poti nega sau afirma asa ceva. Nu poti nega un lucru atata timp cat n-ai nicio dovada si e valabil si pentru varianta opusa.

| alexxis0712 a răspuns:

Nu exista laughing

| Essencest11 a răspuns:

In infinitatea Universului, in atatea galaxi inexistente mi se pare imposibil sa fim singuri in Univers. Dar nu este termenul potrivit ''Extraterestri'' mai degraba o societatea mult mai avansata decat noi. Adica sa fim seriosi, in infinitatea spatiului sa fim singuri? imposibil...

| allyn333 a răspuns:

Exista deoarece la inmormantarea lui Papa Ioan al 2lea sau vazut ozeneuri. Mai este un caz ca un om cu elicopter cand a zburat a vazut un ozn si la intrecut.

| Filip3146 a răspuns:

Mai bondarel, lasa Ancient Aliens de pe History Chanel ca spune numa prostii. Piramidele le-o construit egipteni in 1000 de ani. Daca o faceau extraterestri erau gata in 5 zile.La fel si templele mayase.Si mda faptul ca mai erau atuncea ceva civilizatii destepte 2-3 din 10000 nu inseamna ca o venit extraterestri din nu stiu ce galaxie sa invete taranu tabla inmultirii.Plus cum sa-r fi putut inteles unii cu altii.Deci mnu nu cred in extraterestri si omuleti verzi.laughing)